اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار خراسان رضوی

سید عبدالله ارجاعی معاون فرماندار مشهد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: از سوی استاندار خراسان‌رضوی، سید عبدالله ارجاعی فرماندار پیشین فاروج به عنوان معاون فرماندار مشهد منصوب شده است.

سید عبدالله ارجاعی معاون فرماندار مشهد شد

حسن موحدیان صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سید عبدالله ارجاعی به‌ عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار مشهد معرفی شده است و به احتمال زیاد مراسم معارفه وی و همچنین تودیع جمشیدی معاون سابق سیاسی امنیتی فرمانداری مشهد، تا اواخر ماه جاری برگزار می‌شود.

فرماندار مشهد در رابطه با علت معرفی معاون جدید، گفت: جمشیدی بازنشسته شده بود و تودیع ایشان دلیل خاصی ندارد و صرفاً به سبب بازنشستگی خدمت بود و در این ارتباط حتی چند سال نیز جمشیدی را با اصرار نگه داشتیم.

موحدیان با اشاره به سوابق ارجاعی عنوان کرد: ارجاعی در حال حاضر فرماندار فاروج است و مسئولیت اداره‌کل کتابخانه‌های بجنورد را نیز برعهده داشته‌ است.

وی در پایان بیان کرد: در حال هماهنگی با علی اصغر رشید، مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌رضوی هستیم تا در صورت امکان، معارفه آقای ارجاعی فردا برگزار شود، در غیر این‌صورت تلاش می‌کنیم تا پایان همین هفته مراسم تودیع و معارفه برگزار شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول