اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی مردمی در سراسر کشور

جواب دندان‌شکن ایرانی‌ها به یاوه‌گویی‌های ترامپ/ ملت ایران: منتظر پاسخ قاطع مسؤولان می‌مانیم

راهپیمایی سراسری مردم ایران بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و مردم خواستار پاسخ قاطع مسؤولان به اظهارات سخیف و توهین بی‌شرمانه رئیس جمهور آمریکا شدند.

جواب دندان‌شکن ایرانی‌ها به یاوه‌گویی‌های ترامپ/ ملت ایران: منتظر پاسخ قاطع مسؤولان می‌مانیم

به گزارش سردبیری استانهای خبرگزاری فارس، در پی خروج ترامپ از برجام و اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا درباره ملت ایران و وارد آوردن اتهامات واهی به ایران، مقام معظم رهبری چه زیبا پاسخ لفاظی‌های ترامپ را با جمله « آقای ترامپ هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید» دادند.

اما این پایان ماجرا نبود و نمازگزاران جمعه امروز بعد از اقامه نماز، با راهپیمایی میلیونی، پاسخ دندان‌شکنی به رئیس جمهور آمریکا دادند که تا ابد فراموش نکند و در ذهنش بماند.

* فریاد نمازگزاران مشهدی بر سر عهدشکنان بین‌المللی

مردم مشهد به دنبال توهین و تهدید رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران و خروج از برجام پس از اقامه نماز وحدت‌آفرین جمعه این شهر، راهپیمایی کردند.

نمازگزاران مشهدی با در دست داشتن پلاکاردهایی، انزجار خود را از اقدامات خصمانه ایالت متحده ابراز داشته و بر مقاومت مردم مسلمان ایران اسلامی در مقابل ظلم و زورگویی مستکبران تأکید کردند.

مردم مشهد با سردادن شعارهای «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود از رهبر معظم انقلاب و ایستادگی امت اسلامی را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی، بیانیه راهپیمایان نمازگزار سراسر کشور قرائت شد که در آن به بی‌اعتمادی نسبت به سه کشور اروپایی و التزام عملی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید شده است.

 

* خروش مردم استان تهران علیه عهدشکنی‌ آمریکایی‌ها

مردم همیشه در صحنه و بصیر استان تهران امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت عهدشکنی‌ و گستاخی‌های آمریکایی‌ها دست به راهپیمایی زدند.

در این راهپیمایی که با حضور پرشور طلاب، خانواده شهدا و ایثارگران، دانشجویان و ... همراه بود، تهرانی‌ها نشان دادند که زمان تهدید‌ گذشته است و ملت ایران از حق و حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

 

* خروش مردم اصفهان علیه سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی

خروش مردم اصفهان در پی خروج آمریکا از برجام و نقض عهدهای گسترده سردمدار نظام سلطه جهانی علیه توافق هسته‌ای پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

مردم اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور بعد از نماز جمعه امروز در تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا حضور پیدا کردند.

خروش مردم اصفهان در پی خروج آمریکا از برجام و نقض عهدهای گسترده سردمدار نظام سلطه جهانی علیه توافق هسته‌ای و همچنین لفاظی‌های سراسر دروغ ترامپ علیه ایران و توهین‌های بی‌شرمانه وی علیه نظام و ملت ایران در مصلای نماز جمعه برگزار شد.


* راهپیمایی مردم مازندران در پاسخ به عهدشکنی جدید آمریکا 

مردم نمازگزار سراسر مازندران پس از اقامه نماز جمعه این‌هفته، در پاسخ به اقدام نابخردانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص خروج از برجام و سخنان توهین‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

در شهرستان ساری نیز نمازگزاران خشم و انزجار خود از اقدامات ابلهانه و غیربشری رئیس جمهور آمریکا را با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» و همچنین با قرائت قطعنامه نشان دادند.

 

* رهبر انقلابی‌ام تا آخر ایستاده‌ایم/ مسؤولان ایران به عهدشکنی آمریکا پاسخ قاطع بدهند


مردم آذربایجان‌شرقی نیز امروز راهپیمایی ضداستکباری باشکوهی بعد از نماز جمعه برگزار کردند.

این راهپیمایی در حالی از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت برگزار شد که مردم تبریز با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» از مسؤولان خواستند که پاسخ قاطعی در مقابل عهدشکنی آمریکا و خروج احتمالی اروپا از برجام بدهند.

راهپیمایانی که به عشق دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران به خیابان آمده بودند، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و عهدشکنی آن‌ اعلام کردند.

راهپیمایان تبریزی امروز در حالی‌ شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند که پرچم ایران اسلامی را با افتخار بر روی دستان خود حمل کرده و با سر دادن شعارهایی بر بی‌اثر بودن تهدیدات آمریکا تأکید کردند.

پس از تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، مردم با شوق و نشاط بیشتر و انگیزه‌ای بیشتری حضور یافته بودند.

مادران و پدرانی که قدرت راه رفتن نداشتند، در کنار نسل چهارم انقلاب حتی با ویلچر در راهپیمایی حضور یافته بودند و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اعلام کردند که آمده‌ایم، بگوییم رهبر انقلابی‌ام جانم فدایت، تا آخر ایستاده‌ایم.

حضور گسترده نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ضدآمریکایی امروز مردم تبریز با شعار مرگ بر آمریکا جلوه‌ای خاصی داده بود.

تظاهرکنندگان تبریزی دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «آقای ترامپ غلط می‌کنید».

راهپیمایان در این راهپیمایی پرچم آمریکا را نیز آتش زدند.

در پایان نیز قطعنامه‌ای در محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا صادر و قرائت شد که با فریادهای «الله اکبر» مردم تبریز مورد تأیید قرار گرفت. 


* «ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم» نمازگزاران جمع کرمانشاه

مردم نمازگزار، انقلابی و متدین شهر کرمانشاه همصدا با هموطنان کشور جمهوری اسلامی ایران در محکومیت رژیم مستبد آمریکایی در تظاهرات دشمن‌شکن و ضدانقلابی با حضور حماسه‌ساز خود شرکت کردند.

مردم استان کرمانشاه با در دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه به خیابان‌ها آمدند و مسیر نماز جمعه تا میدان آزادی را با سر دادن شعارهای انقلابی در دفاع از منافع کشور و محکومیت خارج شدن آمریکا از توافقات برجام را با صدای انزجار خود به گوش ملت‌ها رساندند.

شعارهای استکبارستیز و دشمن‌شکن مردم مبنی بر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» «ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم» و ... بود.

گفتنی است، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی در پاسخ به یاوه‌گویی ترامپ در نقض تعهدات و خروج از برجام به آتش کشیده شد.

* شعار «مرگ بر آمریکا» آسمان سیستان و بلوچستان را فراگرفت

امروز  بعد از نماز جمعه، مردم سیستان و بلوچستان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» عهدشکنی آمریکا را محکوم کردند.

* راهپیمایی ضداستکباری خوزستانی‌ها در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ

پس از برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی ضد استکباری مردم استان خوزستان در اعتراض به سیاست‌های خصمانه آمریکا و خروج این کشور از برجام برگزار شد.

در این مراسم که با شرکت هزاران نفر از مردم ولایت مدار اهواز برگزار شد، مسؤولان، مدیران و علمای شهر اهواز و استان خوزستان حضور داشتند که آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز تمام مسیر راهپیمایی را از مقابل مصلی امام خمینی(ره) اهواز تا چهارراه آبادان به همراهی مردم در این مراسم پرداخت.

از نکات قابل توجه این راهپیمایی، پخش سخنان دو روز پیش رهبر انقلاب درباره خروج آمریکا از برجام از بلندگوها بود که مردم پس از شنیدن این سخنان با قدرت شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در 6 بند قرائت شد که پس از آن مردم بار دیگر با سر دادن شعارهایی با آرمان‌های امام و رهبری انقلاب تجدید پیمان کردند.

* شعار «مرگ بر آمریکا» شیرازی‌ها علیه لفاظی‌های ترامپ

پس از خطبه‌های نماز جمعه و ادای فریضه نماز، نمازگزاران شیرازی هم‌زمان با سراسر کشور، به راهپیمایی و شعارهای ضد استکباری، علیه مواضع جدید آمریکا در برجام پرداخته و شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

* انزجار ایلامی‌ها از آمریکای جنایتکار و عهدشکن

نمازگزاران ایلامی ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله لطفی به خیابان آمده و با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و عهدشکن نشان دادند.

* طنین صدای «مرگ بر آمریکای» مردم بوشهر از کرانه خلیج فارس

مردم استان بوشهر ظهر امروز و پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در صفوفی به هم پیوسته با تجمع و راهپیمایی، انزجار خود را از آمریکا و رئیس جمهور این کشور نشان داده و عهدشکنی آمریکا با خروج از برجام را محکوم کردند.

شعارهای «نماد شیطان ِ لعین آمریکاست، محور هر جنایتی آمریکاست»، «تا دشمن انقلاب آمریکای لعین است ، مرگ بر آمریکا، با خون ِما عجین است»، «بدعهدی آمریکا بر همه کس اعیان است،  اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان است» و «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» امروز از حلقوم مردمی از گوشه خلیج فارس بلند شد که هنوز گریه و زاری تفنگداران متجاوز آمریکایی در دی ماه سال 93 را فراموش نکرده‌اند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول