اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی‌پور در گفت‌وگو در فارس:

رضیان و مقدسی به عنوان ناظران در شورای عالی صنایع دریایی به صحن مجلس معرفی شدند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عبدالله رضیان و سیدمهدی مقدسی به عنوان ناظران در شورای عالی صنایع دریایی جهت انتخاب یک نفر به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

رضیان و مقدسی به عنوان ناظران در شورای عالی صنایع دریایی به صحن مجلس معرفی شدند

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز یکشنبه (7 مرداد ماه 97) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در ابتدای جلسه دو نفر از نمایندگان و اعضای کمیسیون داوطلب به عنوان ناظر در شورای عالی صنایع دریایی انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس آقایان عبدالله رضیان نماینده قائم‌شهر و سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک به عنوان ناظران بر شورای عالی صنایع دریایی برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند تا بر این اساس یک نفر در صحن علنی مجلس انتخاب شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در ادامه هم طرحی چندجانبه با چند کشور در خصوص مبادلات ارزی مورد بررسی قرار گرفت البته دو ماده از این طرح مربوط به کمیسیون صنایع بود که طی آن ماده 2  تصویب و ماده 5 هم اصلاح شد.

قاضی پور در توضیح طرح مذکور که به صورت چندجانبه برای مبادلات ارزی و گسترش ارتباطات انجام می‌شود، گفت: این طرح قرار است با کشورهای همسایه و همچنین کشورهایی نظیر برزیل، مالزی، اندونزی، چین و هندوستان ارتباط برقرار کند.

وی همچنین یادآور شد:‌ قرار بود در ادامه جلسه هم در خصوص لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی مورد بررسی قرار گیرد که به علت ذیق وقت به جلسه آتی موکول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول