اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به فارس خبر داد

محیط بان خواجوی جلیقه ضد گلوله به تن داشته است/ دوئل محیط بان شهید با شکارچیان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر که محیط‌بان شهید علی خواجوی در جریان درگیری با شکارچیان جلیقه ضدگلوله به تن داشته است، خاطرنشان کرد: تنها یک گلوله به بازوی وی اصابت کرده است.

محیط بان خواجوی جلیقه ضد گلوله به تن داشته است/ دوئل محیط بان شهید با شکارچیان

 سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست  در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس به تشریح نحوه شهادت محیط بان علی خواجوی پرداخت و در پاسخ به این سوال که آیا  شهید خواجوی عصر روز گذشته در جریان درگیری با شکارچیان جلیقه ضدگلوله به تن داشته است یا خیر  گفت: این محیط بان جلیقه به تن داشته اما گلوله به شکم وی اصابت نکرده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات دریافتی روز گذشته‌‌اش در خصوص نحوه شهادت محیط بان خواجوی از سوی محیط بانان همراه وی در این درگیری بوده است که شرایط روحی مناسبی هم نداشته اند گفت: عصر دیروز اینطور متوجه شدیم که محیط بان خواجوی در اثر اصابت گلوله به شکم به مقام شهادت نائل شده است، اما این اطلاعات صحیح نبود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: درگیری محیط بان خواجوی با شکارچیان به صورت دوئل بوده است و به دلیل اینکه شکارچی زودتر از محیط بان اقدام به شلیک گلوله کرد، این محیط بان شهید شد.

وی افزود: تنها یک گلوله شلیک شده به بازوی محیط‌بان اصابت کرد نه ناحیه شکم وی.

محبت خانی اعلام کرد: پیکر این محیط بان در پزشکی قانونی است و پیگیر پرونده وی در بنیاد شهید هستیم تا بتوانیم پیکر وی را در قطعه شهدا شهرستان دفن کنیم.

علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور  عصر روز گذشته در جریان درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح و روانه بیمارستان شد اما متاسفانه به علت شدت جراحت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول