اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نشست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد

نشست برخی از احزاب اصلاح‌طلب درباره لیست انتخاباتی دیروز در تهران برگزار شده است.

نشست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، نشست برخی از احزاب اصلاح‌طلب درباره لیست انتخاباتی دیروز (پنجشنبه 17 بهمن‌ماه) در تهران برگزار شده است.

در این نشست احزابی همچون مردم سالاری، حزب وحدت و همکاری و خانه کارگر حضور داشته‌اند.

پیش از این محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی خبر از ائتلاف 12 حزب اصلاح‌طلب تحت عنوان «اصلاح‌طلبان پایتخت» داده بود که شماری از احزاب نیز عضو آن بودند که برخی از احزاب از جمله حزب ندای ایرانیان، حزب اعتماد ملی و حزب جوانان ایران اسلامی حضورشان را در این ائتلاف تکذیب کردند.

بر پایه این خبر، توئیت اخیر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نشان می دهد وی بدنبال ارائه لیستی اصلاح‌طلبانه در تهران است.

وی در توئیت امروز خود نوشته است: که هرچند متاسفانه اصلاح‌طلبان بدلیل رد صلاحیت ها در بسیاری از شهرها کاندیدا ندارند اما اصلاح‌طلبان پایتخت می توانند با ارائه لیست ثابت کنند اولا اکثریت مردم تهران اصلاح طلبند و ثانیا: هر تغییری از صندوق‌های رای می‌گذرد و ثالثا: مانع ورود افراطیون طرفدار شعار "لیاخوف کجایی؟" به مجلس بشوند.

اظهارات کواکبیان در قالب این توییت با اظهارات اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان مبنی بر نداشتن نامزد در تهران سنخیت ندارد. همین مسئله سبب شد تا بلافاصله بعد از خبری شدن ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که ریاست آن بر عهده محمدرضا عارف است واکنش نشان دهد و صریحا اعلام کند که هیچ کس حق ندارد تحت عنوان اصلاح‌طلبی لیست بدهد.

شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در جلسه روز سه شنبه هفته جاری خود صرفا مصوب کرده بودند که احزاب از نامزدهای حزبی خود حمایت کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول