اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف انتخاب شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با اعلام نظر مجمع عمومی اسلامشهر، سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در لیست ۳۰ نفره تهران قرار گرفت.

کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف انتخاب شد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب گزینه نهایی اسلامشهر برای لیست ۳۰ نفره تهران گفت: براساس تصمیم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شهرهای اسلامشهر و شهرری در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست ۳۰ نفره تهران دارای دو نماینده اختصاصی خواهند بود.

وی افزود: در جلسه‌ای که امروز با حضور نمایندگان منتخب مجمع اسلامشهر و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب بدون حضور کاندیداها برگزار شد، پس از بحث و بررسی های متعدد و بررسی نتیجه نظرسنجی های صورت گرفته آقای سعید کرمی به عنوان کاندیدای اختصاصی اسلامشهر در فهرست ۳۰ نفره تهران شورای ائتلاف انتخاب شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: در ادامه جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کاندیدای اختصاصی شهر ری برای حضور در فهرست ۳۰ نفره تهران نیز انتخاب خواهد شد.

پیرهادی با اشاره به هدف شورای ائتلاف از اختصاص دو نماینده به اسلامشهر و شهر ری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این دو شهر و با در نظر گرفتن نزدیکی اسلامشهر و شهر ری به تهران،‌ تصمیم گرفته شد که در فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف تهران هر کدام از این دو شهر، یک کاندیدا داشته و در مجلس شورای اسلامی نمایندگان اختصاصی برای پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردمی در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول