اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جریانات سیاسی نباید به دنبال تحمیل گزینه‌های خود در انتخابات باشند

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جریانات سیاسی نباید به گونه‌ای عمل کنند که به دنبال تحمیل گزینه‌های خود در انتخابات باشند و اگر گزینه‌هایشان رای نیاورند اصل انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سوال ببرند.

جریانات سیاسی نباید به دنبال تحمیل گزینه‌های خود در انتخابات باشند

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در واکنش به بعضی از اظهارنظرها در زیر سوال بردن انتخابات گفت: جریانات سیاسی نباید به گونه‌ای عمل کنند که به دنبال تحمیل گزینه‌های خود در انتخابات باشند و اگر گزینه‌هایشان رای نیاورند اصل انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سوال ببرند.

وی با انتقاد از مواضع روحانی درباره انتخابات گفت: من معتقدم که صحبت‌ها و مواضع رئیس‌جمهور درباره انتخابات صحبت‌ها و مواضعی از سر دلسوزی و احساس مسئولیت نبود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: اگر مشکل و ایرادی در بحث انتخابات وجود دارد آقای روحانی به عنوان مجری قانون اساسی اگر ایراد و اشکالی ببیند باید با مسئولان مربوطه نشستی بگذارد و مسائلش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کند، اما اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ژستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد و حرف‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ملأ عام و در انظار عمومی مطرح کند صحیح نیست.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: شورای نگهبان مسئولیتی دارد و یکی از آنها این است که کسانی که وارد مجلس می‌شوند از صلاحیت لازم برای نمایندگی برخوردار باشند. اگر شورای نگهبان این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال کند می‌گویند فلان شد و بهمان شد و اگر این بررسی صلاحیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال نکند یک مجلس سراسر ایراد و اشکال تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول