اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

محمدی نوری: لیست جبهه پیشرفت 22 بهمن رونمایی می‌شود

قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از رونمایی لیست واحد این جبهه همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

محمدی نوری: لیست جبهه پیشرفت 22 بهمن رونمایی می‌شود

محمدجواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخایات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت: لیست جبهه پیشرفت با نام «مجلس مردم» همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران رونمایی و اعلام می‌شود.

وی افزود: شاخص‌های موجود که در پیام رهبری معظم انقلاب در تعیین کاندیداهای انقلابی و کارآمد و قوی مطرح شده بود به دقت مورد شناسایی قرار گرفت و از این حیث توانستیم لیست توانمند و دلسوز و پاکی را برای مجلس یازدهم معرفی کنیم.

محمدی نوری یادآور شد: در این لیست از روحانیون جوانان شخصیت‌های با تجربه و زنان کارآمد به تناسب فرصت خدمت و توان آنان انتخاب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: همه گروه‌های سیاسی ضمن رعایت اخلاق سیاسی با هدف افزایش مشارکت مردمی تلاش کنند و بدانند مجلس آینده سهم جدی در اقتدار نظام اسلامی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول