اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سهم‌خواهان انتخابات مجلس صدای شکسته‌ شدن استخوان مردم را نمی‌شنوند

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه دوران سهم‌خواهی در انتخابات گذشته است، گفت: افرادی که در پی سهم‌خواهی هستند، صدای شکسته شدن استخوان‌های طبقه متوسط به پایین را نمی‌شنوند.

سهم‌خواهان انتخابات مجلس صدای شکسته‌ شدن استخوان مردم را نمی‌شنوند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی امروز (پنجشنبه 24 بهمن) در نشست خبری گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی در آستانه انتخابات مجلس یازدهم طی یک فراخوان عمومی، ۴۵۰ نفر از کاندیداهای تهران به ستاد این جبهه رزومه ارائه کردند که در سه مرحله با انتخاب و نظر طرفداران خود و اعضای جهادگران مورد ارزیابی قرار گرفتند و لیست های ۱۲۴ نفری؛ ۹۰ نفری و ۲۶ نفری به ترتیب به اطلاع مردم رسید.

وی افزود: امروز ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ لیست تکمیلی، نهایی و اصلی جبهه جهادگران با سر لیستی سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم شریف ایران اعلام شد.

این فعال سیاسی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی به لطف و عنایت خداوند در بین کاندیداهای خود املاک نجومی و حقوق نجومی بگیر ندارد. تمامی نامزدهای این جبهه انسان هایی سالم و پاک دست هستند که برای نهادینه کردن تفکر جهادی و تشکیل فراکسیون جهادگران در مجلس شورای اسلامی و پی گیری مطالبات به حق مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.

وی افزود: در این دوره مصمم تر از ادوار گذشته، وارد رقابت های انتخاباتی شده‌ایم، چون معتقد هستیم سیستم مدیریتی و قانون گذاری کشور در چهل سال گذشته نتوانسته رضایت مردم و رهبری را فراهم کند. 

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه کسی که خود را کاندیدای ارزشی و انقلابی می‌نامد باید خود را در اتاق شیشه‌ای و شفاف تصور کند اظهار داشت: تکثر احزاب و جناح‌ها خوب است و اعتقاد داریم جوانان دارای تخصص باید به عرصه سیاست و انتخابات مجلس ورود پیدا کنند و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب باید جوانان حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوران سهم‌خواهی گذشته است تصریح کرد: افرادی که در پی سهم‌خواهی هستند، آن‌قدر مست قدرت و سهم‌خواهی شده که صدای شکسته شدن استخوان‌های طبقه متوسط به پایین را نمی‌شنوند.

دبیر کل جهادگران ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا جهادگران ایران اسلامی به دنبال ارائه لیست در سراسر کشور نیست و چرا فقط در تهران لیست می‌دهد، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که در ابتدا هسته را قوی کنیم.

وی افزود: شاکله کشور از تیغ بی تدبیری اصحاب دروغ و شعار زخمی و رنجور است. تفکر جهادی برای نجات انقلاب از دست نااهلان برنامه دارد. ما معتقدیم تنها تفکر جهادی می‌تواند به این همه نابسامانی سامان دهد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه دوران مدیریت بالا به پایین گذشته شده است، گفت: حضور برای برخی‌ها در مجلس هنوز زود است چرا که باید در ابتدا به خیلی از سوال های پست‌های قبلی‌شان پاسخ دهند بعد سودای بهارستان داشته باشند.

عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی اظهار داشت: این جبهه که در قالب ائتلاف مردمی فعالیت می‌کند، جهت تعالی، بالندگی و سربلندی کشور عزیز ایران در عرصه سیاسی فکری حضوری فعال و موثر دارد.

وی تصریح کرد:‌ کار به جایی رسیده که مردم در فراهم کردن ابتدائی‌ترین نیاز‌های خود مشکل جدی دارند و عده‌ای مست قدرت، چشم از واقعیت‌ها بسته اند و به هیچ توصیه و رهنمود پدرانه‌ای هم گوش شنوا ندارند؛ شعار ولایت پذیری می‌دهند ولی شعور ولایت پذیری ندارند. دل، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای از عملکرد ناصواب این سیاست پیشگان قدرت‌طلب خون است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول