اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افزایش 4 برابری امانات پستی البرز در سایه کرونا

مدیرکل پست استان البرز گفت: حجم امانات (بسته‌های بزرگ) در سال جاری 4 برابر سال گذشته افزایش یافته است. از این رو از بخش خصوصی کمک گرفته ایم تا بتوانیم سریع‌تر امانات را به دست مردم برسانیم.

افزایش 4 برابری امانات پستی البرز در سایه کرونا

محمود فرزین مدیرکل پست استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در کرج، با اشاره به اینکه پاسخگوی تمامی مشتریان این مجموعه هستیم، گفت: طی سال جاری حجم بسته‌ها بسیار زیاد شده است و بابت دیر رسیدن بسته‌‍های پستی از مردم عذرخواهی میکنم.

مدیرکل پست استان البرز با بیان اینکه حجم چند برابری وارد پست شده است، ادامه داد: قسمت پاکت‌(نامه‌های ارسالی) و بسته‌های کوچک اداره پست ساماندهی شده است و این سفارشات ظرف 24 تا 48 ساعت به دست مردم می‌رسد.

این مقام مسؤول با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بالا رفتن حجم خرید‌های پستی، ادامه داد: حجم امانات (بسته‌های بزرگ) در سال جاری 4 برابر سال گذشته افزایش یافته است. در این بخش با تأخیر در  رساندن بسته‌ها مواجه شده ایم، از این رو از بخش خصوصی کمک گرفته ایم تا بتوانیم سریع‌تر امانات را به دست مردم برسانیم.

فرزین با بیان اینکه این امانات الزاما باید با خودرو توزیع شود، تصریح کرد: در این میان می‌توانیم از نیروهای پیمانکاری (بخش خصوصی) استفاده کنیم؛ شرایط برای جذب این نیرو سخت نیست و افراد با داشتن یک خودرو وانت مسقف و ضمانت تعیین شده می‌توانند مشغول به کار در این حوزه شوند.

وی یادآور شد: متقاضیان‌ می‌توانند به اداره پست، چهارراه طالقانی، طبقه اول مراجعه کنند و در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به گذراندن جمعه سیاه و تخفیف‌های بالا در بستر مجازی، گفت: فقط 201 هزار مرسوله از یک فرستنده داشتیم از این رو حمل و جا به جایی برای ما کار سختی است و نیاز به نیرو داریم اما جذب نیرو رسمی خارج حوزه اختیارات استان است از این رو سعی داریم از بخش خصوصی کمک بگیریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول