اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احکام همدستان قاتل داداشی صادر شد

خبرگزاری فارس: احکام همدستان قاتل جهان پهلون داداشی صادر شد.

احکام همدستان قاتل داداشی صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، متهمان ردیف دوم و سوم پرونده قتل قویترین مرد ایران از سوی دادگاه به حبس و شلاق محکوم شدند.
براساس این گزارش، این دو متهم، افرادی هستند که شب حادثه همراه عامل جنایت بودند اما در جریان قتل روح‌الله داداشی نقشی نداشتند.
نیمه شب 25 تیرماه امسال زمانی که روح‌الله داداشی همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی خود از خیابان گلشهر کرج میگذشت، قربانی حادثه‌ای شد که سرنشینان یک خودروی پراید مشکی آن را رقم زدند.
به‌دنبال این جنایت، عامل اصلی قتل که نوجوانی 17 ساله به نام علیرضا بود، در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه و به قصاص محکوم شد.
بنابراین گزارش ، پرونده دو متهم دیگر نیز به‌ دلیل اینکه در قتل نقشی نداشتند به دادگاه عمومی و جزایی استان البرز ارسال و جلسه محاکمه آنها در شعبه 101 دادگاه برگزار شد.
در جلسه محاکمه پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، قاضی دادگاه ختم جلسه را اعلام و متهم ردیف دوم را به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل به سه سال حبس و تحمل 80 ضربه شلاق و متهم ردیف سوم را به اتهام مصرف مشروبات الکلی به 80 ضربه شلاق محکوم کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول