اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران:

مازندران در رقابت‌های اسلحه اپه کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از مقام سومی مازندران در رقابت‌های اسلحه اپه کشور خبر داد.

مازندران در رقابت‌های اسلحه اپه کشور سوم شد
مسعود رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقات شمشیربازی در بخش اسلحه اپه مردان تیم مازندران در نتایج تیمی سوم شد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات که عصر روز گذشته به میزبانی تهران در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شد 24 استان حضور داشتند که در نهایت تیم مازندران سوم شد.
دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: در این مسابقات سید صادق عابدی، محمد تقوی، هادی مشهدبان و محمد رحیمی به عنوان شمشیربازان مازندرانی به مصاف حریفان رفتند.
رمضانی درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها افزود: تیم خراسان رضوی در قسمت اسلحه اپه مردان قهرمان شد و آذربایجان غربی نیز دوم شد و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های مازندران و اصفهان رسید.
دبیر هیئت شمشیربازی مازندران همچنین درباره مسابقات اسلحه اپه بانوان قهرمانی کشور بیان داشت: در این رقابت‌ها نیز 58 شمشیرباز زن از 18 استان شرکت داشتند که ملی‌پوش مازندرانی سوم شد.
وی گفت: سیدعطیه سادات شفیعی که در ترکیب تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان کشورمان نیز حضور دارد، در مسابقات انفرادی بخش اسلحه اپه بانوان سوم شد.
رمضانی عنوان کرد: در مسابقات شمشیربازی بانوان در قسمت اسلحه اپه اعظم جنتی از اصفهان قهرمان شد و وحیده نادعلی از یزد نیز نایب قهرمان شد و بهاره غیاث آبادی از تهران به همراه سید عطیه سادات شفیعی از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
دبیر هیئت شمشیربازی مازندران در پایان اذعان داشت: در این مسابقات که زیر نظر مستقیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی برگزار شد، نفرات برتر به اردوی تیم‌های ملی مردان و بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی دعوت می‌شوند.  
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول