اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه پدافند هوایی بابلسر:

مرزهای هوایی کاملا تحت کنترل نیروهای پدافندی است

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه پدافند هوایی بابلسر گفت: مرزهای هوایی کاملا تحت کنترل نیروهای پدافندی است.

مرزهای هوایی کاملا تحت کنترل نیروهای پدافندی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسماعیل وحیدی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی بابلسر اظهار داشت: مرزهای هوایی کاملا تحت کنترل نیروهای پدافندی است و برای جلوگیری از نقاط ضعف سعی شده است نقاطی مشخص ترسیم و در این نقاط ایستگاه‌هایی استقرار یابد.
وی با اشاره به ماموریت پدافند هوایی خاطرنشان کرد: شناسایی، رهگیری، درگیری و انهدام از ماموریت‌های مهم پدافند هوایی است و با توجه به سامانه‌های مختلف از این سامانه‌های جنگنده تا مرحله موشکی برای انهدام هواپیما استفاده می‌کنیم.
‌فرمانده پایگاه پدافند هوایی بابلسر اظهار داشت: حفظ و حراست از آسمان کشور، مناطق حساس و حیاتی از قبیل فرودگاه و پایگاه مناطق هسته‌ای جزء ماموریت‌های پدافند هوایی است.
وحیدی، ورود هر پدافند هوایی خارجی به داخل کشور را با هماهنگی راهدارهای پدافند هوایی برشمرد و تصریح کرد: تمام هواپیماهای خارجی در حین پرواز داخلی تحت کنترل پدافند هوایی بوده تا از مسیر خارج نشده و بر خلاف اهداف نظام عمل نکنند.
وی به موفقیت جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه در جنگ ایران و عراق، دنیا همه امکانات را در اختیار صدام قرار داد ولی ایران تنها با مدد خداوند متعال و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و به همین دلیل هر ساله در دفاع مقدس با برگزاری یادواره شهدا و رزمایش‌های مختلف یاد دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.
وحیدی تصریح کرد: امروز باید کمی و کاستی‌ها و جبهه‌گیری‌های دشمنان را به نسل جوان انتقال دهیم و به آنها بیاموزیم راحتی امروز آنها مرهون خون شهدا است.
وی افزود: شهیدان انتظار دارند تا راهشان را ادامه دهیم و رسالت ما این است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان بهینه کرده و باید افرادی را تربیت کنیم که مثل دفاع مقدس باشند.
وحیدی با اشاره به اینکه امروز روش جنگ تغییر کرده است، افزود: امروز اسلحه دشمن از بمب اتم مخرب‌تر بوده و با عملیات روانی که از طریق جنگ نرم آغاز کرده‌اند درصدد ضربه‌زدن به جوانان این کشور هستند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول