اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

طرح احداث تونل تویسرکان - سرکان - همدان تصویب شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس گفت: اجرای طرح احداث تونل تویسرکان از ارتفاعات شهر سرکان به استان همدان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب شد.

طرح احداث تونل تویسرکان - سرکان - همدان تصویب شد
شهریار طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: اجرای طرح احداث تونل تویسرکان از ارتفاعات شهر سرکان به استان همدان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب شد.
وی با اشاره به این نکته مهم که ایجاد این شاهراه مواصلاتی مطالبه 50 ساله مردم شهرستان بوده است، ادامه داد: اجرایی شدن تونل تویسرکان از ارتفاعات سرکان با پیگیری، رایزنی و هم اندیشی مستمر مسئولان ارشد شهرستان، شب جمعه در نشست هیئت دولت برای اجرا به تصویب رسید.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس هزینه اولیه برآورد شده برای طرح احداث تونل را 100 میلیارد تومان عنوان و تأکید کرد: مطالعات اولیه طرح مربوطه انجام و مرحله دوم مطالعه، تحقیق و بررسی این مهم آغاز شده است که پس از تأیید کارشناسان و متخصصان حوزه راه اجرایی می‌شود. 
وی یکی از بهترین مصوبات سفر چهارم رئیس جمهور و هئیت همراه در کل استان را مصوبه تونل تویسرکان از شهر سرکان به استان برشمرد و عنوان کرد: با توجه به اینکه سفر چهارم مختص به بررسی و جمع بندی طرح های سه دوره قبل صورت گرفت، با این وجود این سفر رهاورد بسیار ارزشمند و کلیدی در تغییر و تحول همه‌جانبه، برای مردم تویسرکان آن هم ایجاد تصویب طرح مذکور بود.
طاهرپور چهارخطه تویسرکان - جوکار - کنگاور را از دیگر برنامه‌های تأثیرگذار در همین راستا خواند و تأکید کرد: عملیات اجرایی فاز اول چهارخطه تویسرکان - جوکار - گنگاور تا پایان سال جاری اتمام و فاز دوم هم با پیشرفت 10 درصد یکی دیگر از بسترهای رشد و تسهیل تردد در حال اجرا است.
وی هدف اصلی سفر چهارم دولت را پیگیری مصوبات قبل خواند و افزود: در مدت سفر سه روزه رئیس جمهور در استان از 650 مصوب سفرهای قبل 370 مصوبه محقق و 190 طرح اجرا خواهند شد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس در ادامه از تأمین اعتبار برای اتمام سد سرابی خبر داد و گفت: با حضور وزیر نیرو در دو ماه آینده سد خرمرود با هدف تأمین آب دهستان خرم‌رود کلنگ زنی خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه در سفر چهارم رئیس جمهور به استان سه پارامتر مهم آب "راه" ورزش" در حوزه شهرستان به صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرا گرفت، خاطرنشان کرد: طرح احداث چند سالن ورزشی، طرح مسئله خوابگاه ورزشی، تسریع اجرای سالن ورزشی بانوان، تأکید در تسریع‌بخشی در اجرای کمربندی تویسرکان، چهارخطه تویسرکان - جوکار - کنگاور، تأکید بر اجرای سد خرمرود و اتمام سد سرابی و ایجاد آب بندها با هدف مهار آب، اهم طرح‌های که به طور جدی مورد بررسی و واکاوی مسئولان قرار گرفت.  
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول