پیام تبریک مدیرعامل سپاهان به باشگاههای خواهر خوانده
خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه سپاهان آغاز سال نو میلادی را به مسئولان بلند رتبه فوتبال دنیا و باشگاههای خواهر خوانده سپاهان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، علیرضا رحیمی در نامههایی جداگانه به سران فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاههای خواهر خوانده سپاهان فرا رسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت.مدیرعامل باشگاه در نامههایی به باشگاههای خواهر خوانده سپاهان با تبریک این ایام و آرزوی بهترین شادیها و سرافرازیها در سال نو میلادی برای باشگاههای خواهر خوانده و هوادارانشان، بر گسترش و توسعه روابط سپاهان با باشگاههای خواهر خوانده تاکید کرد.باشگاههای اینترمیلان ایتالیا، اسپانیول اسپانیا، کاوازاکی ژاپن، العهد لبنان، بنیادکار و پاختاکور ازبکستان، المیناء عراق، کروزیروبرزیل، الشارجه امارات و العربی کویت باشگاههای خواهر خوانده فولاد مبارکه سپاهان هستند.همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حکمی مهدی اخوان را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.مهدی اخوان در سابقه کاری خود هدایت و سرمربیگری تیمهای جوانان سپاهان، راه آهن اصفهان، تیمهای ملی هندبال بزرگسالان و جوانان ایران، مدیریت فنی و سرپرستی تیمهای ملی هندبال در ردههای سنی مختلف، ریاست هیئت هندبال استان اصفهان، داور بینالمللی فوتبال ایران، مدرس داوری فدراسیون هندبال و مدیریت کمیته داوری هیئت فوتبال استان را داشته است.اخوان که در حال حاضر مدیریت کمیته تیمهای هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده دارد، با حفظ سمت به عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل منصوب شد.انتهای پیام/و۳۰
10:11 - 1 دی 1390