اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 دی‌ماه

دانشکده خبر اهواز در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: دانشکده خبر اهواز در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی و امور فرهنگی دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده خبر اهواز در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد
معاون آموزش و پژوهش دانشکده خبر اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از پذیرش جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده خبر در مقطع کاردانی رشته‌های امور فرهنگی، خبرنگاری و روابط عمومی همچنین در مقطع کارشناسی رشته‌های روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی به صورت پودمانی دانشجو می‌پذیرد.
سیدحسن جوادی زمان ثبت‌نام را 20 دی تا 27 دی‌ماه عنوان کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر دفترچه و کارت اعتباری ثبت‌نام را از دفا‌تر پستی ‌یا به صورت اینترنتی تهیه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن دانشکده خبر اهواز ۳۳۳۳۷۷۹ ـ ۰۶۱۱ و ۳۳۳۳۷۷۸ ـ ۰۶۱۱ تماس بگیرند.
وی اظهار کرد:‌ متقاضیان شرکت در دوره‌های کاردانی علاوه بر شرایط عمومی باید دارای دیپلم علوم انسانی،‌ فنی و حرفه‌ای، کار و دانش یا هنرستان نظام قدیم باشند.
جوادی همچنین در مورد شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) توضیح داد: متقاضیان علاوه بر شرایط عمومی باید دارای مدرک کاردانی (فوق‌دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی مورد تایید شورای انقلاب فرهنگی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش باشند.
این دسته از داوطلبان می‌توانند بر حسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی یا فوق‌دیپلم خود و براساس علاقه‌مندی به هر یک از رشته‌های تحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت کنند.
وی عنوان کرد: دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دارای آزمون است که در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه 91 برگزار می‌شود.
مرکز علمی کاربردی خبر اهواز، تنها دانشکده تخصصی جنوب‌غرب کشور در رشته‌های ارتباطات، از سال ۸۷ آغاز به کار کرد. این دانشکده با هدف برطرف کردن نیاز خوزستان و استان‌های هم‌جوار از نظر تحصیلات آکادمیک در عرصه رسانه‌ای تاسیس شد.
در حال حاضر دانشجویان در رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی، امور فرهنگی و عکاسی خبری مشغول تحصیل هستند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول