اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شیخ تاج الدین الهلالی در همایش بین‌المللی بیداری اسلامی و جوانان

امروز ملت‌های مسلمان خواهان نابودی دیکتاتورهای منطقه هستند

خبرگزاری فارس: یکی از علمای دانشگاه الازهر مصر گفت: امروز ملت‌ها می‌خواهند دیکتاتورها و حکومت‌های ظالم از بین برود آنها خواهان وحدت امت اسلام هستند و می‌خواهند تفرقه‌ای که خواسته دشمنان است را در میان مسلمانان برود.

امروز ملت‌های مسلمان خواهان نابودی دیکتاتورهای منطقه هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس شیخ تاج الدین الهلالی از علمای دانشگاه الازهر مصر که در همایش بین المللی بیداری اسلامی و جوانان در سالن همایش برج میلاد سخن می‌گفت اظهار داشت: بیداری اسلامی را یک جوان انقلابی در توس روشن کرد و روند این بیداری را ما با قوت ادامه خواهیم داد تا اینکه ظلم و ستم را ریشه کن کرده و کاخ‌های استبداد در برخی از کشورهای عربی ویران شود.

وی گفت: بعد از این خواهیم دید که باقی مانده دیکتاتورهای مستبد منطقه در تحت پتک خشم جوانان انقلابی مسلمان خورد خواهند شد. زیرا ظلم  و ستم ناپایدار است و عدالت الهی ماندنی است.

شیخ تاج الدین ادامه داد: جوانان بیداری اسلامی نشان داده‌اند که شب ظلم به پایان رسیده است و روز پیروزی‌های بیداری اسلامی فرا رسیده است و خداوند متعالی با نور پیامبر اکرم مسلمانان را هدایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اسلام عزیز روشنگر راه ما است و به دشمنان می‌گوییم که ما راه اسلام را ادامه خواهیم داد.

این استاد دانشگاه الازهر مصر افزود: جوانان ما توانسته‌اند در صحنه عمل حاضر شوند و در آینده نزدیک خواهیم دید که این جوانان چگونه سپیده‌ای فجر اصلی را خلق خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز ملت‌ها می‌خواهند دیکتاتورها و حکومت‌های ظالم از بین برود آنها خواهان وحدت امت اسلام هستند و می‌خواهند تفرقه‌ای که خواسته دشمنان است را در میان مسلمانان برود.

شیخ تاج الدین الهلالی در پایان گفت: امیدواریم با شورای الله اکبر به تحقق عملی خواسته‌های امت‌های اسلامی و جوانان انقلابی گام برداریم و به پیروزی نهایی برسیم که حاضران با تکبیر از سخنان وی استقبال کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول