اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شهروندان کانادا هم در حمایت از ایران روانه خیابان‌ها شدند

خبرگزاری فارس: شهروندان کانادا نیز همچون مردم آمریکا بمنظور اعلام مخالفت با تهدیدها و تحریم‌ها علیه ایران، در شهر‌های مهم این کشور اقدام به برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز کردند.

شهروندان کانادا هم در حمایت از ایران روانه خیابان‌ها شدند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، شهروندان کانادایی روز گذشته در اقدامی اعتراضی بمنظور اعلام مخالفت خود با هرگونه جنگ‌افروزی آمریکا علیه ایران در شهرهای "ونکوور" و "کالگاری" تظاهرات مسالمت‌آمیز برپا کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "جنگ، نه" ، "تحریم، نه"، "مداخله،نه" و "قتل، نه" مخالفت خود را با هرگونه مداخله، تحریم، جنگ و ترور دانشمندان ایرانی ابراز کردند.

تظاهرات شهروندان کانادا در حمایت از ایران در حالی صورت می‌گیرد که هزاران نفر از فعالین ضد جنگ و سازمان‌های اجتماعی طرفدار صلح در ایالات متحده آمریکا نیز روز گذشته در اقدامی بی‌سابقه در بیش از 60 شهر این کشور به خیابان‌ها آمدند و همبستگی خود را به دولت و ملت ایران اعلام کرده و خواستار پرهیز از برافروختن آتش هر گونه جنگی علیه ایران شدند.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول