اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

زندگینامه «استیو جابز» به فارسی ترجمه شد

خبرگزاری فارس: کتاب زندگینامه رسمی استیو جابز نوشته والتر ایزاکسون که به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال 2011 معرفی شده است به صورت کامل به فارسی ترجمه شد.

زندگینامه «استیو جابز» به فارسی ترجمه شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب زندگینامه رسمی استیو جابز نوشته والتر ایزاکسون که از سوی سایت آمازون و روزنامه واشنگتن پست به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال 2011 معرفی شده است به صورت کامل به فارسی ترجمه و ویراست گردیده و هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

این کتاب توسط مهدی ابراهیمی ترجمه شده و در 452 صفحه به انضمام سی‌دی متن انگلیسی کتاب اصلی از روز پنجشنبه مورخ 20 بهمن ماه در انتشارات صانعی عرضه می‌گردد.

این کتاب داستان زندگی و شخصیت یک کارآفرین خلاق را به نشان می‌دهد که با کمال‌گرایی، نوآوری و آشتی دادن هنر و فناوری، سبب تحول در شش صنعت دنیا شد: کامپیوترهای شخصی، فیلم‌های انیمیشن، موسیقی، تلفن‌ها، تبلت‌ها و انتشارات دیجیتال.

نویسنده این کتاب می‌گوید: با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می‌نویسد نداشته باشد و حتی به استیو جابز اجازه خواندن کتاب را پیش از انتشار کتاب نداده است. بنابر این شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی خواهید خواند که خود او هم آن را نخوانده است.

این کتاب با قیمت این کتاب 105000 ریال عرضه می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66409924 و 66405385 تماس حاصل کرده و یا به آدرس خیابان انقلاب روبروی دبیرخانه دانشگاه تهران فروشگاه انتشارات صانعی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول