اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

علی شاه حاتمی:

«متهم» با بازی علی استون در کانادا کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: علی شاه حاتمی جدیدترین فیلم خود «متهم» را با حضور علی (شان) استون که دیروز با حضور در بیت آیت الله ناصری در اصفهان به دین اسلام مشرف شد، تا دو ماه دیگر در کانادا کلید می خورد.

«متهم» با بازی علی استون در کانادا کلید می‌خورد

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، شبستان نوشت: علی شاه حاتمی، کارگردان سینما درباره جدیدترین ساخته خود «متهم» گفت: پیش تولید فیلم در کانادا انجام شده و با آماده شدن فیلمنامه،تا دوماه آینده فیلمبرداری فیلم در کانادا آغاز می شود.

شاه حاتمی درباره داستان «متهم»گفت:یک تاجر کانادایی که به خاطر سونامی اقتصادی ورشکسته شده،قصد دارد تا خودکشی کند که پول بیمه عمر او به خانواده اش برسد اما از آنجا که در مورد خودکشی پولی پرداخت نمی شود،سعی می کند این خودکشی را قتل جلوه دهد.از سوی دیگر بوکسور جوانی که به کانادا رفته تا در مسابقات قهرمانی شرکت کند،توسط یک پلیس نژاد پرست متهم به قتل شده،دستگیر می شود.او سرانجام با کمک یک وکیل ایرانی از اتهام قتل تبرئه می شود،در مسابقات بوکس شرکت می کند و به ایران باز می گردد.

این کارگردان افزود:فیمنامه اولیه کار را بهرام حیدری نوشته که در حال حاضر توسط اسکات فرانک(فیلمنامه نوس آمریکایی و دستیار استیون اسپیلبرگ)،جف براون،خودم و نویسنده آن در حال بازنویسی است.

شاه حاتمی در مورد بازیگران و محل فیلمبرداری«متهم»به شبستان گفت:در این فیلم ترکیبی از بازیگران کانادایی و ایرانی بازی می کنند و نقش علی را هم شان استون ایفا خواهد کرد.برای نقش مربی او نیز با «شو والا»بوکسور قهرمان جهان کانادایی که سابقه مبارزه با محمد علی کلی و جو فریزر را دارد توافق کرده ایم و با تعدادی از بازیگران ایرانی مشغول گفت و گو برای حضور در فیلم هستیم.

وی تصریح کرد:بیش از نود درصد فیلم در کانادا و ده درصد آن در ایران فیلمبرداری می شود که بخش اصلی پیش تولید در کانادا نیز به پایان رسیده.

شاه حاتمی در پایان افزود:جلال چاوشیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و شرکت «ریل تایتز»تهیه و پخش بین المملی این فیلم را بر عهده دارد تا پس از ساخت،در نوبت پخش جهانی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که شان استون فرزند الیور استون فیلمساز آمریکایی چند روز پیش در دفتر آیت الله ناصری در اصفهان به دین اسلام مشرف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول