اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نوباوه در گفت‌وگو با فارس: حضور مردم در تعیین سرنوشت شان بسیار مهم است

مراقب افراد همسو با فتنه باشید

خبرگزاری فارس: بیژن نوباوه کاندیدای مردم تهران در جبهه پایداری با بیان اینکه در هر انتخاباتی حضور مردم برای تعیین سرنوشتشان بسیار مهم است، اظهار داشت: پس از فتنه ۸۸ مردم باید بسیار مراقب باشند که افراد همسو با فتنه یا آنهایی که سکوت کرده و به آن همراهی کرده‌اند، انتخاب نشوند.

مراقب افراد همسو با فتنه باشید

بیژن نوباوه کاندیدای مردم تهران در جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در هر انتخاباتی حضور مردم برای تعیین سرنوشتشان بسیار مهم است، اظهار داشت: اراده ملی و علاقه مردم به نظام مهمترین موضوع به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: وجود لیست‌های متعدد هیچ اشکالی ندارد چرا که مقام معظم رهبری نیز در آخرین فرمایش خود به مسئله رقابت سالم اشاره داشته و بر آن تأکید کردند.

 

وی با بیان اینکه هرچه رقابت بین افرادی که منافع ملی را در نظر دارند زیاد باشد به نفع کشور خواهد بود، گفت: از این رو تعدد لیست ها هیچ اشکالی ندارد و اصولگرایانی که به اصل نظام اعتقاد دارند می‌توانند در لیست‌های جداگانه قرار بگیرند؛ و در این انتخابات سلیقه‌های بیشتری را وارد انتخابات کرده است.

 

نوباوه بر همین اساس مهمترین خطر در جریان اصولگرایی را این دانست که برخی برای اثبات خود دیگران را تخریب کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه پس از فتنه ۸۸ مردم باید بسیار مراقب  باشند که افراد همسو با فتنه یا آنهایی که سکوت کرده و به آن همراهی کرده‌اند، انتخاب نشوند، گفت: باید به متعهدین به اسلام و نظام کسانی که بالاترین تخصص را دارند رأی داده شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول