اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سید محمد خاتمی در حوزه انتخابیه دماوند رای داد+تکمیلی

خبرگزاری فارس:سید محمد خاتمی با حضور پای یک صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه دماوند ، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

سید محمد خاتمی در حوزه انتخابیه دماوند رای داد+تکمیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس ، سیدمحمد خاتمی که گفته می شد امروز جمعه در خارج تهران به سر می برد ، امروز بعدازظهر با حضور در پای یک صندوق رای واقع در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ، رای خود را به این صندوق انداخت.

بنابر این گزارش ، صندوق رایی که خاتمی در آن اقدام به مشارکت در انتخابات مجلس نهم کرد ، در نزدیکی ویلای علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی قرار دارد.

 

 

فرماندار  دماوند حضور خاتمی در انتخابات را تایید کرد

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار فارس با تایید خبر حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم گفت:محمد خاتمی را امروز علی خاتمی برادرش در زمان‌رای‌گیری در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه همراهی می‌کرد.

 

وی در عین حال افزود: سید محمد و سید علی خاتمی با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع) در این منطقه در انتخابات شرکت کردند.

 

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ادامه داد: این مدرسه در شعبه وادان به سمت کیلان قرار دارد و ساعت اخذ رای از سید محمد و سید علی خاتمی نیز 13 و 53 دقیقه ظهر امروز بوده است.

 

وی همچنین حضور محمدرضا خاتمی، برای شرکت در انتخابات در این منطقه را رد کرد.

 

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول