اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

روزنامه مصری روزالیوسف

حسنی مبارک: قذافی امام موسی صدر را این گونه کشت

خبرگزاری فارس: دیکتاتور مخلوع مصر در جدیدترین یادداشت‌های خود که آن را به رشته تحریر در آورده است،‌ به نحوه شهادت امام موسی صدر و همراهانش به دست "معمرقذافی"، دیکتاتور سرنگون شده لیبی پرداخته است.

حسنی مبارک: قذافی امام موسی صدر را این گونه کشت

به گزارش فارس، "حسنی مبارک"، رئیس جمهور مخلوع مصر در دوازدهمین قسمت از یادداشت‌های خود که روزنامه مصری "روز الیوسف" آنها را چاپ و منتشر می‌کند، مدعی شده است که سرهنگ قذافی، امام موسی صدر را در لیبی پس از یک مشاجره کشته است.

مبارک تا در یادداشت‌های خود می‌نویسد: قذافی امام موسی صدر را به شام دعوت کرد و در آن هنگام نوار صوتی را برای وی پخش کرد که از مصر به دست او رسیده بود.

رئیس جمهور مخلوع مصر در ادامه ادعاهای خود می‌افزاید: در این نوار صوتی امام موسی صدر انور سادات،‌ رئیس جمهور معدوم مصر را تهدید کرده بود که لیبی را به سرتوشتی چون لبنان دچار خواهد کرد و پس از آن مشاجره‌ای کلامی بین امام موسی صدر و قذافی در گرفت، در آن زمان بود که قذافی و نیروهایش امام موسی صدر و همراهانش را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مبارک می‌افزاید: قذافی بعد از این حادثه قذافی دستور کشتن فوری امام موسی صدر را صادر کرد. اما پیش از آن به زیر دستان خود دستور داد ابزار شکنجه را حاضر کنند و خود شخصا امام را شکنجه داد .. امام موسی صدر پس از 4 ساعت شکنجه از هوش رفت.

رئیس جمهور مخلوع مصر در این یادداشت‌ها مدعی شده است: قذافی در نهایت به زیر دستان خود دستور داد، امام و همراهانش را به قطعه‌های سنگین آهنی بسته و آنان را به داخل دریای مدیترانه و در آخرین منطقه‌ای مرزی آب‌های لیبی بیاندازند.

مبارک تاکید می‌کند که پیکر امام موسی صدر و همراهانش در دریا از بین رفته است و قذافی پس از آن همه شاهدان این ماجرا را به قتل رساند و غیر از خودش هیچ شاهد دیگری درباره وجود ندارد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول