اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه محسنی‌اژه‌ای با عابدینی

مشکلات مالی داماش در حضور دادستان کشور بررسی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه داماش گیلان گفت: دادستان کل کشور درباره بررسی مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان با عابدینی جلسه گذاشت.

مشکلات مالی داماش در حضور دادستان کشور بررسی شد

علی احمدی سراوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه امروز عابدینی با دادستان کشور جلسه داشت اظهار کرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان استان و امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور در باره حل مشکلات باشگاه داماش گیلان در دفتر ایشان برگزار شد.

وی ادامه داد: مدیر عامل باشگاه داماش گیلان جلسه مذکور را خوب، مفید و راهگشا برای حل مشکلات باشگاه دانست.

سخنگوی باشگاه داماش گیلان، با اشاره به اینکه به گفته عابدینی در این جلسه بخش مهمی از سخنان دادستان کل کشور درباره جوانان و ورزش به ویژه ورزش فوتبال بود، افزود: این امر نشان می‌داد که ایشان به اهمیت موضوع کاملا واقف هستند و موشکافانه مسائل را بررسی کردند و برای حل مشکلات باشگاه راه‌هایی را پیش پای ما گذاشتند.

وی ابراز کرد: عابدینی گفت محسنی‌اژه‌ای برای فروش امتیاز باشگاه روند قانونی موجود یعنی از طریق کمیسیون سه نفره و نماینده دادستانی را بار دیگر به عنوان راه حل عملی و به عنوان روند طبیعی کار پیش روی ما گذاشتند که ما هم همین مسیر را ادامه می‌دهیم.

احمدی‌سراوانی با بیان اینکه مدیر عامل باشگاه داماش گیلان طبق درخواست کتبی خواستار پرداخت وام برای حل مشکلات جاری باشگاه داماش گیلان شد، افزود: دادستان کل کشور با این درخواست موافقت کرده و دستور مساعد را صادر کردند و برای فروش امتیاز باشگاه هم تاکید داشتند که حقوق آنهایی که اکنون در زندان هستند رعایت شود و حقی در این بین تضییع و زیر پا گذاشته نشود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول