اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنا مازندران:

قائمشهر قهرمان لیگ شنای مازندران شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنا مازندران از قهرمانی تیم قائمشهر در لیگ قهرمانی استان مازندران خبر داد.

قائمشهر قهرمان لیگ شنای مازندران شد

علی‌نقی اباذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مرحله سوم و پایانی لیگ شنای استان که به میزبانی نکا در رده‌های مختلف سنی برگزار شد در مجموع سه مرحله، تیم قائمشهر شب گذشته با یک هزار و 177 امتیاز قهرمان شد.

وی گفت: در این مسابقات که هشت تیم به صورت دوره‌ای رقابت کردند، پس از قائمشهر تیم‌های ضرابپوری بابل و آمل نیز به ترتیب با یک هزار و 155 و یک هزار و 109 امتیاز دوم و سوم شدند.

سرپرست هیئت شنا مازندران درباره نتایج انفرادی این مسابقات افزود: در 100 متر آزاد محمدرضا گرجی، آرش قبادی، سینا رجبی و فتاح اسدپور و در 100 متر قورباغه نیز توحید رستمی، پیام غلامی، عارف صفدرنیا و رامین حمزه‌نتاج با کسب امتیازات لازم اول شدند.

اباذری درباره نفرات برتر 100 متر کرال پشت از قهرمانی شادمهر اقتصادی، امیرمحمد کاظمی، محمد حسین‌پور و محمدباقر اباذری خبر داد و یادآور شد: پدرام اکرامی، امیرحسین رستمی، رامین حمزه‌نتاج و محمد حسین‌پور نیز در 100 متر پروانه با پشت سر گذاشتن حریفان به مقام نخست دست پیدا کردند.

این مسئول افزود: در 200 متر مختلط نیز شادمهر اقتصادی، رضا برزگر، سینا رجبی و امیرعلی کیانی زودتر از بقیه نفرات به خط پایان رسیدند و قهرمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام مسابقات قهرمانی مازندران کمیته فنی کاپ اخلاق این دوره را به هیئت شنا نکا اهدا کرد.

سرپرست هیئت شنا مازندران در ادامه از دعوت دو مازندرانی در اردوی تیم ملی شنای جوانان کشور خبر داد و بیان داشت: پس از درخشش آرش قبادی و محمد حسین‌پور در رقابت‌های قهرمانی استان این دو ورزشکار به اردوی نهایی تیم ملی شنای جوانان دعوت شدند.

اباذری مهم‌ترین اقدامات خود را برگزار کردن مرحله سوم لیگ شنا مازندران خبر داد و متذکر شد: پس از اینکه به عنوان سرپرست هیئت شنا مازندران از سوی مدیرکل انتخاب شدم مهم‌ترین برنامه‌ام برگزار کردن مرحله پایانی و سوم لیگ استان بود که به سلامت پایان یافت.

این مسئول در توصیه به خانواده‌ها و مسئولان اذعان داشت: با توجه به فرمایشات گهربار پیامبر اکرم (ص) به آموزش و آموختن شنا به فرزندان خود، لازم است که خانواده‌ها و مسئولان از فرمایش پیامبر اکرم پیروی کنند و نگاه وی‍ژه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول