اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

/نشست خبری هافبک استقلال/-1

نکونام: برای کاپیتانی یا مربیگری به استقلال نیامده‌ام/قرار بود مربی اوساسونا شوم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای مربیگری یا کاپیتانی به استقلال نیامده‌ام و فقط برای کمک و بازی به این تیم آمده‌ام.

نکونام: برای کاپیتانی یا مربیگری به استقلال نیامده‌ام/قرار بود مربی اوساسونا شوم

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری جواد نکونام از ساعت 15:40 با 10 دقیقه تأخیر در محل باشگاه استقلال برگزار شد.

نکونام در مورد علت طولانی شدن انتقالش به استقلال گفت: بحث آمدن من ساده نبود چون با باشگاه اوساسونا قرارداد داشتم و مبلغ رضایتنامه من 2میلیون یورو بود نه 2.5میلیون یورو. در اوساسونا برنامه 5ساله داشتم و قرار بود در تیم جوانان اوساسونا مربیگری کنم و سال گذشته هم قراردادم را تمدید کردم. به همین دلیل برای جدایی از باشگاه نیاز به زمان بود تا توافقات انجام شود و در نهایت باشگاه استقلال با اوساسونا به توافق رسید. باشگاه استقلال خیلی زحمت کشید و پیگیر ماجرا بود زیرا مبلغ قراردادم پایین نبود.

وی در مورد حضورش به عنوان کاپیتان در استقلال گفت: من برای مربی‌گری یا کاپیتانی به استقلال نیامده‌ام و به عنوان یک استقلالی به این باشگاه آمدم تا در این تیم فوتبال بازی و به استقلال کمک کنم. بحث کاپیتانی نه در استقلال و نه در هیچ جای دیگر برایم مهم نبوده است ضمن اینکه هر تصمیمی که مربی بگیرد همه باید اطاعت کنند. من فوتبال حرفه‌ای انجام داده‌ام و این حرف‌ها برایم پیش پا افتاده است که بخواهم در موردش صحبت کنم. من به عنوان یک بازیکن برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنم تیمی که در آن بازیکنان بزرگ زیادی در گذشته بازی کرده‌اند.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا از باشگاه اوساسونا جدا شدی و از سطح فوتبال اول دنیا به لیگ برتر آمدی گفت: من هفت سال یا به طور دقیق‌تر بگویم شش سال و هفت ماه خارج از ایران بازی کرده‌ام زیرا قبل از جام جهانی هم در امارات بازی می‌کرده‌ام. در این مدت دوری از خانواده برایم سخت بود. خودم هم خیلی سختی کشیدم ، 5سال اول خیلی سخت گذشت، پس یکی از دلایلش حضور در کنار خانواده است.

وی ادامه داد: باشگاه اوساسونا بدهی زیادی داشت که مبلغ آن را نمی‌گویم. به همین دلیل سال گذشته از من خواست مبلغ قراردادم را کم کنم که با توجه به لطف اوساسونا به من در دوران مصدومیتم به آنها تخفیف خوبی دادم . قرارداد من سه سال قطعی و دو سال شرایطی بود و امسال هم باشگاه از من خواست مبلغ قراردادم را باز هم پایین بیاورم اما به دلیل آنکه شرایطی که می‌خواستم در اوساسونا دیگر برایم فراهم نبود در آنجا نماندم. با این حال باشگاه اوساسونا راضی بود که من فصل آینده هم در این تیم بازی کنم.

هافبک استقلال عنوان کرد: من کاپیتان سوم تیم بودم اما واقعیت این است که خودم دوست داشتم از اوساسونا جدا شوم زیرا هم از نظر مالی شرایط برایم مهیا نبود و هم به حدی که می‌خواستم در باشگاه اوساسونا رسیدم. استقلال را هم از دوران بچگی دوست داشتم و خوشحالم که اکنون به این تیم آمدم. 

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چون باشگاه اوساسونا شما را نمی‌خواسته پس پولی هم بابت رضایتنامه نباید به این باشگاه می‌دادید گفت: باشگاه اوساسونا من را از لیست کنار نگذاشت و من در لیست مازاد این باشگاه نبودم که نخواهد پولی هم بابت رضایتنامه بگیرد. باشگاه اوساسونا لیست خود را اعلام کرد و هفت نفر از بازیکنان فصل گذشته پس از پایان لالیگا از این تیم جدا شدند اما من در لیست مازاد نبودم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول