اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در کمیسیون شوراهای مجلس صورت گرفت

بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور معاون وزیر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت که موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور سید‌صولت مرتضوی و تیم کارشناسی دولت در جلسه عصر امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور معاون وزیر کشور

 امیر خجسته رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصرامروز این کمیسیون گفت: بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور سید‌صولت مرتضوی و تیم کارشناسی دولت انجام شد و از شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام که با این موضوع مرتبط هستند، دعوت به عمل آمد تا به کمیسیون بیایند و نظرات و کار‌های کارشناسی شده خود را به کمیسیون گزارش دهند تا تصمیم نهایی را برای برنامه‌های بعدی بگیریم.

وی افزود: ما منتظر طرح جامع انتخابات که همینک در مجمع تشخیص مصلحت است، هستیم و اگر این لایحه تا انتخابات ریاست جمهوری آماده شد که هیچ، اما اگر آماده نشد ما بر روی لایحه جامع دولت در خصوص انتخابات که برای تدوین آن 5 سال زحمت کشیده شده است، بحث و بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت که سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در جلسه کمیسیون طی گزارشی کامل و خوب در مورد مباحث اخلاقی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با اعضای کمیسیون شورا‌های مجلس به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت و ما نیز آمادگی خود را برای اخذ قوانین در صورت بودن خلا قوانین و برخورد با مشکل اعلام داشتیم.

انتاهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول