اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد بوعلی سینا:

عالم طب مدیون ابوعلی سینا است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد بوعلی سینا گفت: امروز تمام بشریت به ویژه عالم طب و طبابت مدیون تلاش‌ها و زحمات بوعلی سینا هستند.

عالم طب مدیون ابوعلی سینا است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت مقام ابن سینا، اظهار داشت: همه انسان‌های دنیا باید فطرتاً شخصیت بزرگ و ارزشمند ابن‌سینا را همواره در منظر دید خود قرار داده و از ارث جاویدان وی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه امروز تمام بشریت به ویژه عالم طب و طبابت مدیون تلاش‌ها و زحمات بوعلی سینا هستند، ادامه داد: این عنصر بسیار نافع، ارزشمند و مقدس سرمایه‌ای را تولید کرده که میراث‌خوار آن 7 میلیارد نفر جمعیت روی کره زمین هستند.

رئیس بنیاد بوعلی سینا، تعقل، ایمان، شجاعت، ایثار، نبوغ بالا و تعبد را از جمله ویژگی‌های بارز بوعلی سینا دانست و گفت: بعد از پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در میان انسان‌های معمولی دنیا ابن سینا هم‌سنگ و هم‌شأنی ندارد.

وی با اشاره به تألیف 400 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف توسط ابن سینا، افزود: وظیفه همه ما کمک و تقویت فکری، مالی و معنوی بنیاد بوعلی سینا است تا هر چه بهتر این شخصیت بزرگ را به جهانیان معرفی کنیم.

طه‌محمدی در پایان سخنانش با اشاره به انتصاب استاندار جدید همدان خاطرنشان کرد: از استاندار انتظار می‌رود با مطالعه و قرار دادن وقت کافی برای بنیاد بوعلی، اعتبار مناسبی را برای برنامه‌های بنیاد اختصاص داده تا حقوق پایمال شده بوعلی سینا ادا شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول