اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش ‌از ظهر امروز

مراسم معارفه فرهاد کاظمی در حضور بازیکنان ذوب‌آهن برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز مراسم معارفه فرهاد کاظمی با حضور بازیکنان تیم ذوب‌آهن و مدیرعامل این باشگاه در ورزشگاه ملت برگزار شد.

مراسم معارفه فرهاد کاظمی در حضور بازیکنان ذوب‌آهن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن کرباسچی در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز مراسم معارفه فرهاد کاظمی با حضور بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن برگزار شد و بازیکنان با زیر نظر سرمربی جدید به تمرینات خود ادامه دادند.

وی تصریح کرد: در این مراسم فرهاد کاظمی با یک روحیه باز و خوب با بازیکنان در زمینه نظم و انضباط تیم، رفاقت، مردانگی و ظرفیت بازیکنان تیم صحبت کرد و به آنان یادآور شد نام این تیم ذوب‌آهن است که توانسته نایب قهرمان آسیا شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: ظرفیت بازیکنان تیم بسیار بیشتر از چیزی است که در حال حاضر با نتایج این تیم رقم خورده و همه باید برای اعتلای سربلندی ذوب‌آهن تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات کربکندی ادامه داد: به نظر اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن در انتخاب فرهاد کاظمی احترام می‌گذاریم و امیدوارم این تغییرات نتایج مثبتی برای تیم به همراه داشته باشد.

کرباسچی افزود: بازیکنان نیز با روحیه‌ای خوب تمرینات خود را امروز زیر نظر کادر فنی انجام دادند و عصر نیز این تمرینات پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول