اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم والیبال کاله مازندران به دیدار متین ورامین می‌رود

خبرگزاری فارس: در کمتر از یک هفته مانده به شروع لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم والیبال کاله مازندران در دیداری تدارکاتی عصر پنج‌شنبه به مصاف متین ورامین می‌رود.

تیم والیبال کاله مازندران به دیدار متین ورامین می‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال کاله مازندران در دیداری تدارکاتی از ساعت 17 امروز پنج‌شنبه به مصاف متین ورامین می‌رود.

این رویارویی در صورتی انجام می‌شود که کمتر از یک هفته به شروع لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مانده و تیم‌ها آخرین تمرینات آماده‌سازی گروهی و دیدارهای تدارکاتی خود را انجام می‌دهند.

کاله مازندران که تنها تیم لیگ برتری والیبال استان مازندران است امسال کار سختی را در فصل جدید داشته و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته پا به این عرصه می‌گذارد.

این تیم برای آمادگی بیشتر با بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش خود دیدارهای تدارکاتی متعددی را انجام داده و حتی در چند روز گذشته نیز در تورنمنت چهارجانبه بابلسر که تیم‌های میزان خراسان رضوی، آلومینیوم المهدی بندرعباس و نوین کشاورز تهران حضور داشتند، حاضر شد و به صدر جدول این دوره از مسابقات رسید.

در هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال جاری 26 مهر ماه کاله در خانه والیبال تهران مهمان نوین کشاورز است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول