آغاز پخش زنده اخبار از دفتر خبر جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر خبر صدا و سیمای جهرم گفت: برای نخستین بار در بخش خبری ساعت 16 و 45 دقیقه استان فارس، چند خبر از شهرستان جهرم به صورت زنده به روی آنتن رفت.
حمیدرضا رفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: جهرم نخستین شهر بعد از مراکز استان‌ها و دو مرکز شهرستان بوده که توانسته است به امکانات پخش زنده تلویزیونی مجهز شود. وی با بیان اینکه برای ارتباط مستقیم تلویزیونی، تصاویر از طریق فیبر نوری از دفتر خبر صدا و سیمای جهرم به صدا و سیمای فارس منتقل می‌شود، خاطرنشان کرد: در استودیوی خبر جهرم این امکان وجود دارد که با تمام شبکه‌های تلویزیونی کشور به صورت مستقیم و زنده ارتباط برقرار شود. رئیس دفتر خبر صدا و سیمای جهرم ضمن تشکر از حمایت مسئولان این شهرستان در راستای تحقق این امر تصریح کرد: برای این مهم هزینه‌ای بالغ بر 5 هزار میلیون ریال صرف شده است. رفان بیان کرد: پخش خبر به طور زنده و مستقیم از استودیوی دفتر خبر صدا و سیمای جهرم هر هفته ادامه پیدا می‌کند. انتهای پیام/و30/ض1002
صداوسیما
15:16 - 8 آبان 1391

1 بازنشر
55 بازدید



1 پاسخ