اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید پردیس دانشگاه‌های تهران و تبریز صورت گرفت

تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس در راستای بهره‌مندی از دانش و تجربیات جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران و تبریز تشکیل شد.

تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران و تبریز به ریاست صادق نجفی با هدف ارزیابی نقاط ضعف و قوت و فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه، شناسایی فرصت‌ها و بررسی راهکارهای علمی و عملی استراتژی‌های برتر ارس و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش عالی و اساتید دانشگاه‌های فعال در منطقه آزاد ارس تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منطقه آزاد ارس بر لزوم بهره‌مندی از دانش و افکار نو در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای توسعه منطقه تاکید کرد.

نجفی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی موجود در منطقه آزاد ارس گفت: وجود مراکز آموزش عالی و پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های برتر کشور در این منطقه زمینه بهره‌مندی از ظرفیت بیش از 5 هزار نفر دانشجوی کارشناسی ارشد، دکترا و اساتید مجرب کشور را فراهم کرده است.

وی ضمن ابراز خوشنودی از تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی با حضور و همکاری اساتید دانشگاه‌های تهران و تبریز اظهار کرد: امیدواریم ایجاد هسته مطالعاتی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری مراکز علمی موجب افزایش موفقیت‌ها و تسریع در تحقق اهداف تعیین شده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه منطقه آزاد ارس قدرت تحول‌آفرینی در اقتصاد شمال‌غرب کشور و حتی تمام کشور را دارد، ادامه داد: امیدواریم تشکیل هسته مطالعاتی و پژوهشی منجر به گشایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدید و ارتقای فعالیت‌های اقتصادی منطقه آزاد ارس شود.

اکنون با فعالیت پردیس‌های بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز، آزاد و پیام‌نور و راه‌اندازی مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی بیش از 4 هزار نفر دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و phd در منطقه آزاد ارس در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول