اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی:

آثار ضرب و شتم در بدن «ستار بهشتی» دیده نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پیگیری مرگ یک وبلاگ‌نویس با حضور مسئولان ذی‌ربط خبر داد.

آثار ضرب و شتم در بدن «ستار بهشتی» دیده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره پیگیری مرگ ستار بهشتی وبلاگ‌نویس در زندان، اظهار داشت: پیگیری مرگ این وبلاگ‌نویس به کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واگذار شده است که ریاست آن بر عهده محمدرضا محسنی‌ثانی است.

*پیگیری موضوع بازداشت وبلاگ‌نویس از پلیس فتا

وی که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، در ادامه با ذکر این نکته که کمیسیون در طول چند روز گذشته پیگیر این موضوع از پلیس فتا بود، افزود:‌ ساعت 14 امروز (دوشنبه) جلسه‌ای برای پیگیری این موضوع در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسئولان ناجا برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پیگیری این مسئله کار دقیق و حساسی است، تصریح کرد: در بررسی این موضوع باید مسئولان مربوطه حضور داشته باشند که در پایان جلسه، اطلاع‌رسانی درباره این موضوع انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید کار دقیقی درباره قتل این وبلاگ‌نویس انجام شود، یادآور شد: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است.

*کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پیگیری مرگ وبلاگ‌نویس بسیار دقیق عمل می‌کند

بروجردی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی در پیگیری موضوعات بسیار دقیق عمل می‌کند، تأکید کرد: در موضوع پیگیری واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هم برای بررسی موضوع مهدی دواتگری و صفر نعیمی‌رز دو عضو مجرب کمیسیون این ماجرا را پیگیری کردند و پس از ارائه اولیه گزارش به کمیسیون، گزارش نهایی را هفته بعد به هیئت رئیسه اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون در رسیدگی به این موضوع، کار دقیق و همه جانبه‌ای را با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌دهد.

بر پایه این گزارش، احمد توکلی در جلسه علنی روز گذشته گفت: وبلاگ‌نویسی به نام ستار بهشتی ظاهراً به اتهام اهانت به مسئولان به دلیل فراخوان دادن در وبلاگ خویش بازداشت شده و در زندان جان باخت و چند روزی است رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی بر سر این مسئله غوغا به پا کرده‌اند.

وی همچنین گفت: چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در خصوص این وبلاگ‌نویس توضیح نمی‌دهند؛ چرا که در زندان مرگی اتفاق افتاده و باید مسئولان پاسخ دهند و پاسخ‌شان نیز باید قانع‌کننده باشد، من به کمیسیون امنیت ملی مجلس توصیه می‌کنم که فعال شود و حقیقت را کشف کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول