اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور متخصصان در رشته‌های مختلف دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی ظهر امروز در مشهد آغاز به ‌کار کرد.

دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مراسم افتتاحیه دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی ظهر امروز در محل تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد همزمان با افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کنگره، پروفسور محمدرضا اکبرزاده توتونچی؛رئیس کنگره و استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد، محسن تفقدی؛ معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و داود راحمی؛ مدیر برگزاری نمایشگاه سخنرانی کردند.

این کنگره با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد به مدت 3 روز برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری آن ارتباط دادن رشته‌های خدماتی و دانشگاهی در راستای خودکفایی در زمینه تجهیزات پزشکی است.

روز دوم و سوم این کنگره در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود که ضمن آن بخش‌های متفاوتی از جنبه‌های کاربردی مهندسی پزشکی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نخستین کارگاه این کنگره در مورد افق‌های جدید در مهندسی پزشکی به‌ویژه در مهندسی عصبی و فناوری عصبی است که با سخنرانی عباس عرفانیان امیدوار؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول