اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رامسر در گفت‌وگو با فارس:

رامسر و شیراز خواهرخوانده می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر بیان داشت: رامسر و شیراز خواهرخوانده می‌شوند.

رامسر و شیراز خواهرخوانده می‌شوند

علی امینی شاد رئیس شورای اسلامی رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر از بازدید رئیس شورای اسلامی و معاونان شهرداری شیراز از پروژه‌های رامسر خبر داد.

وی گفت: پیرو مکاتبات صورت گرفته با شهردار و شورای شهر شیراز، امروز رامسر میزبان رئیس شورای شهر و معاونان شهرداری شیراز به مدت سه روز خواهد بود.

امینی شاد افزود: با توجه به اینکه اجتماعی زندگی کردن، نیاز انسان است، شهرها هم به عنوان پدیده‌هایی زنده، پویا و پیچیده نیاز به ارتباطات دارند.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات سازنده هم در محیط داخلی و خارجی توسعه را شکل می‌دهد، ادامه داد: انسان نیاز به توسعه دارد، بنابراین توسعه شهرها هم در گرو توسعه ساکنان آن است.

این مسئول اظهار داشت: ارتباطات در محیط داخلی استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و نهادی است و ارتباطات خارج از شهر به دلیل تاثیرگذاری و تاثیرپذیری شهرها باید با شهرهای مشابه صورت گیرد.

رئیس شورای شهر رامسر ابراز داشت: شیراز به عنوان یک شهر توریستی گردش‌پذیر با قدمت بالا به عنوان حافظ هویت تاریخی، باستانی ما و سومین شهر زیارتی ما به عنوان شهر شعر، علم و شهری در حال توسعه هدف دوستان مدیریت شهری رامسر قرار گرفت.

امینی‌شاد اعلام کرد: ارتباطات باعث رقابت و سنجش در توسعه حال و آینده خواهد بود که اولین هدیه این ارتباطات رسیدن به تعادل در داده‌ها، اطلاعات، دانش و آگاهی‌هایی خواهد بود که هم برای مدیران جامعه و هم برای ظرفیت‌های اجتماعی دو شهر سودمند است.

وی گفت: برای مدیریت در اقتصاد مقاومتی و تحریم‌های بیگانگان نسبت به ایران، نیاز به ارتباطات برای شهرهای مشابه در داخل ایران ضروری است، در این صورت است که پایداری شهرها، پایداری کشور را به دنبال دارد.

امینی‌شاد افزود: بازدید از پروژه‌های سطح شهر، آشنایی هیئت شیرازی با استعداد بالقوه رامسر و نشست هم‌اندیشی و در پایان، عقد قرارداد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین دو شهر از اهداف این بازدید است.

به گزارش فارس، اردیبهشت سال جاری هیئت رامسری متشکل از شهردار و اعضای شورای شهر رامسر از شهرداری و پروژه‌های شهری شیراز بازدید به عمل آوردند.

شهرستان رامسر با شهرهای الوکره قطر و پورتموند شیلی و شهرستان شیراز با شهرهای دوشنبه تاجیکستان، چونک کینگ چین، مالاکا مالزی، وایمار آلمان و نیکوزیا قبرس قرارداد خواهرخواندگی بسته‌اند.

انتهای پیام/86025/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول