اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

منظوفی‌نیا در گفت‌و‌گو با فارس

«لعیا زنگنه» پس از 11 سال دوری، به تئاتر بازمی‌گردد

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «شب بخیر کوچولو» گفت: در این نمایش امید زندگانی و لعیا زنگنه پس از سال‌ها دوری به تئاتر بازمی‌گردند.

«لعیا زنگنه» پس از 11 سال دوری، به تئاتر بازمی‌گردد

فرشاد منظوفی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تئاتر فارس اظهار داشت: نمایش «شب بخیر کوچولو» نوشته حسن عابدی است که در مرحله بازخوانی متون جشنواره تئاتر فجر به طور قطعی پذیرفته شد.

وی ادامه داد: در این نمایش محبوبه بیات، لعیا زنگنه، امید زندگانی، سجاد زارع، بهار کریم‌زاده و سه بازیگر خردسال به نام‌های امیرحسین خوشخویی، مجتبی خوشخویی، کیانا فتح‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

در این نمایش سه نسل از بازیگران تئاتر حضور دارند که محل مناسبی برای تبادل نظرات و تجربیات خواهد بود و به عقیده من به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

منظوفی‌نیا درباره حضور امید زندگانی و لعیا زنگنه بیان داشت: این دو هنرمند پس از سال‌ها دوری در تئاتر حضور پیدا می کنند، آخرین حضور خانم زنگنه در تئاتر به سال 80 بازمی‌گردد.

این کارگردان تئاتر درباره موضوع این نمایش نیز داستان کار به موضوعی اجتماعی می‌پردازد و آن قتل‌های غیرقانونی در مورد جنین‌ها است. داستان سقط جنین و رواجی که به عنوان یک ناهنجاری در جامعه می‌تواند وجود داشته باشد و می‌تواند عامل نگران‌کننده‌ای در جامعه باشد. اگرچه این متن نه در پی تأیید و نه در پی تکذیب آن است. تنها سه خانواده در سه سطح فرهنگی مطرح می‌کند و موضوع اصلی تقابل اندیشه‌ها است و نتیجه‌گیری با تماشاگر است.

منظوفی‌نیا با اشاره به آشفته بازار محل‌های تمرین برای حضور در جشنواهر تئاتر فجر،‌ گفت: از مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به دلیل همکاری که برای تمرین نمایش انجام دادند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول