اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ناباروری منتصریه مشهد خبر داد

استقرار گروه مشاوره برای مراجعان به مرکز درمانی ناباروری منتصریه مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری منتصریه مشهد گفت: در مرکز تحقیقات و درمانی منتصریه مشهد برای زوج‌هایی که به این مرکز مراجعه می‌کنند گروه مشاوره استقرار یافته است.

استقرار گروه مشاوره برای مراجعان به مرکز درمانی ناباروری منتصریه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد نزهت موسوی‌فر ظهر امروز در حاشیه نشست خبری مرکز درمانی و تحقیقاتی ناباروری منتصریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این گروه می‌توانند کمک‌های شایانی به افرادی که تحت درمان‌ها ناباروری هستند بکنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از دلایل ناشناخته برای ناباروری وجود دارد که ریشه‌های آن عصبی هستند و می‌توان از روانشناسان برای رفع آنها کمک گرفت.

رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری منتصریه مشهد با اشاره به عوامل اثبات شده‌ای که بر روی باروری افراد تاثیر می‌گذارند خاطرنشان کرد: سیگار یکی از عواملی است که می‌تواند میزان باروری افراد را به طور چشمگیری کاهش دهد.

موسوی‌فر ادامه داد: به این معنی که یک زن سیگاری 25 ساله میزان باروری به اندازه یک زن 35 ساله دارد و یک مرد سیگاری 25 ساله میزان باروری به اندازه یک مرد 35 ساله دارد.

وی افزود: همچنین چاقی نیز یکی از عواملی است که به طور متقن ثابت شده است که بر روی میزان باروری تاثیر منفی دارد همچنین افرادی که دچار چاقی هستند شانس کمتری در بارداری با روش‌های درمانی ناباروری دارند.

رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری منتصریه مشهد با اشاره به فرهنگ نادرست افراد در استفاده از غذاها و ناآگاهی‌های عمومی اذعان کرد: به عنوان مثال مصرف جگر و برخی از ماهی‌ها که در دریاهای آلوده زندگی می‌کنند کاری اشتباه است که تاثیرات منفی روی میزان باروری افراد دارد.

موسوی‌فر با بیان اینکه تمام کارکنان مرکز درمانی منتصریه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی و اعمال جراحی که ان افراد انجام می‌دهند کاملا مطمئن و به نفع خود بیماران است.

وی در ارتباط با روش‌های مختلف درمانی مورد استفاده در مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری منتصریه اذعان کرد: به جز مواردی که در آن دارویی به افراد تجویز می‌شود عمل‌های جراحی تحریک تخمک‌گذاری، IUI  ، IVF و میکرو اینجکشن در این مرکز انجام می‌شود که انجام آنها با موفقیت مناسبی همراه است.

رئیس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری منتصریه مشهد موفقیت در عمل‌های ناباروری را وابسته به عوامل زیادی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در عمل‌های ناباروری سن زن است.

موسوی‌فر افزود: بانوان زیر 30 سالی که مشکلی عقیمی تمام ندارند در بین 3 تا 6 دوره درمان IVF بیش از 65 درصد باردار می‌شوند.

انتهای پیام/70010/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول