اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

عملیات ارتقای سیستم روشنایی استادیوم یادگار امام تبریز پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات ارتقاء سیستم روشنایی و نصب پروژکتورهای استاندار استادیوم یادگار امام تبریز به بالاتر از حد استاندارد AFC لوکس پایان یافت.

عملیات ارتقای سیستم روشنایی استادیوم یادگار امام تبریز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اکبر محمودی اظهار کرد: در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان از رقابت‌های لیگ برتر در دقایق پایانی و برای بازدید نمایندگان فدراسیون فوتبال روشنایی استادیوم آغاز به کار کرد.

وی افزود: بی‌شک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نماینده خوبی از فرهنگ و اخلاق آذربایجان است و با حمایت طرفداران فهیم و پرشور خود نماینده‌ای شایسته برای ورزش استان در سطح قاره کهن اسیا و لیگ برتر فوتبال کشور است و حضور تیم تراکتورسازی در لیگ فوتبال باشگاه‌های آسیا حق فوتبال آذربایجان‌شرقی و تماشاگران فهیم آن بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: امروز نه تنها فوتبال کشور بلکه برای فوتبال آسیا به وجود تیم فوتبال تراکتورسازی و طرفداران پرشور و فهیم خود در شور و شعف خاصی به سر می‌برد و الگوی ویژه‌ای برای سایر تیم‌ها و رشته‌های ورزشی قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ستادها و وظایف باشگاه تراکتورسازی، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای میزبانی شایسته مشخص شده تا تیم تراکتورسازی تبریز برای حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا مشکلی نداشته باشد.

محمودی افزود: با اتمام و آماده کردن نورافکن‌های جدید نور استادیوم حتی از استاندارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعویض نورافکن‌ها تنها اقدام برای ارتقاء سیستم روشنایی نبوده و ارتقاء سیستم مرکزی روشنایی، کابل‌های مربوطه و دکل‌ها نیز تغییرات اساسی یافته است.

محمودی در ادامه بیان داشت: ارتقاء و توسعه پایدار فوتبال آذربایجان‌شرقی در بخش‌های استعدادیابی، آموزشی و مدیریت از اهداف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بوده و در این گام حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز می‌طلبد تا تبریز میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های آسیا باشد.

انتهای پیام/60001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول