اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شاکری در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد

نحوه تشکیل جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی

مجتبی شاکری گفت: این جبهه فرهنگی‌ـ سیاسی در همایش مردمی روز پنجشنبه 22 فروردین که با اعضای این جبهه برگزار می‌شود رسماً آغاز به کار می‌کند.

نحوه تشکیل جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در رابطه با تشکیل «جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی» اظهارداشت: باتوجه به نامگذاری سال 92 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاثیر مهم انتخابات ریاست جمهوری در ایجاد حماسه سیاسی، جمعی از رزمندگان، جانبازان، فرهنگیان، حوزویان، دانشگاهیان و فعالان سیاسی و نیز علاقه‌مندان و دلسوزان انقلاب که در برهه‌های مختلف و خطیر کشور حماسه‌ساز بوده‌اند، تصمیم به راه‌اندازی و تشکیل جبهه‌ای فراگیر از نیروهای انقلاب تحت عنوان «جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی» گرفته‌اند.

 

شاکری افزود: این جبهه فرهنگی ـ سیاسی در همایش مردمی روز پنجشنبه 22 فروردین که با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای این جبهه برگزار می‌شود رسماً آغاز به کار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک در یک نشست خبری، اعضای موسس و برنامه‌های خود را به اطلاع عموم خواهد رساند.

 

وی اضافه کرد: قرار است «جبهه حماسه سازان» سلسله همایش‌هایی را از این هفته با عنوان کلی «مشق حماسه» در مرکز فرهنگی سیدالشهداء تهران برگزار نماید که همایش نخست آن این هفته با عنوان «انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی» با سخنرانی آقایان پناهیان، کوثری و زاکانی برگزار خواهد شد.

 

شاکری همچنین در پاسخ به این سوال درباره کاندیدای «جبهه حماسه سازان» در انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدیم که کاندیدای این جبهه باید نقاط قوت دولت امروز را منهای ضعف‌ها داشته باشد و همچنین دارای برنامه و تیم باشد و در بزنگاه‌های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس و مبارزه با فتنه و انحراف سابقه و کارنامه مشخص و قابل قبولی داشته باشد؛ از بطن مردم، ساده زیست، فساد ستیز، پر تلاش، باتدبیر و از همه مهمتر عملا ولایتمدار باشد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول