اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اگر می‌باختیم سالن نشست خبری پر بود

قلعه‌نویی: با خراب کردن چمن ورزشگاه، می‌خواهیم همه ایران را یکدست کنیم/ لیست خرید و فروش نداده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با خراب کردن چمن ورزشگاه آزادی می‌خواهیم همه ایران را یکدست کنیم.

قلعه‌نویی: با خراب کردن چمن ورزشگاه، می‌خواهیم  همه ایران را یکدست کنیم/ لیست خرید و فروش نداده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم با یک بازی خوب و استقلال‌گونه بردیم و یاد استقلال دهه 84 افتادیم و این حاصل یک کار دسته جمعی باشگاه استقلال بود. طرفداران ما از اول فصل در روح و روان هاشم رفتند و نگذاشتند خودش باشد اما امروز صبوری کردند و بیک‌زاده از نظر روحی و روانی برگشت و خوب بازی کرد و گل حساسی هم زد. یکی از دلایل برد این بازی فاصله دو مسابقه بود. در دو ماه گذشته فقط ریکاوری کردیم. تنها هفته‌ای بود که دو جلسه ریکاوری کردیم و بدن‌ها شاد بود و الحمدالله نشست خبری هم امروز خلوت است.

وی در مورد هواداران استقلال گفت: در مورد هواداران نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و آخر فصل نظرم را در مورد برخی دوستان می‌گویم.

وی در مورد بازی‌های فشرده گفت: اگر فشرده با گهر، الهلال و سپاهان بازی نمی‌کردیم نتایج بهتری می‌گرفتیم، دو ماه ریکاوری کردیم و این مسئله تقصیر سازمان لیگ نیست، اول فصل طرفداران چشم‌ آبی‌ها تا حرف زدیم به ما حمله کردند، برای بازی با مالدیو و تاجیکستان لیگ را تعطیل کردند و این مسئله ربطی به تاج ندارد.

قلعه‌نویی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: امان از دل زینب، واقعا جای تاسف دارد که یک جای آباد را نابود کردیم. این جشن را در خیلی جاهای دیگر می‌شد برگزار کرد، نمی‌دانم چرا در ورزشگاه آزادی برگزار شد. خدا سکوموروخوف را بیامرزد. در اصفهان وقتی رفتیم همه بد بازی کردند و یکی خوب بازی کرد و او را تعویض کرد، گفتیم چرا چنین کاری کردی؟ گفت بازیکن خوب را عوض کردم که همه یکدست بشوند. زمین ورزشگاه آزادی را خراب کردند و می‌خواهند کل ایران را یکدست کنند که این اتفاق می‌افتد. ما عادت به چنین کاری داریم. سرمایه‌ها را باید حفظ کنیم اما می‌خواهیم همه چیز را یکدست از بین ببریم.

وی در مورد اینکه باید قداست بازیکن را حفظ می‌کنیم و قداست بازیکن بازی کردن نیست، گفت: فرهاد را به احترام مردم و قداست مجموعه استقلال آوردیم و با رادیو حرف زدم و گفتم مجیدی می‌تواند برگردد. مجیدی قبل از فتح‌الله‌زاده پیش من آمد و مسایل را به او گفتم و اینکه استقلال ارث پدری من نیست و برای همه استقلالی‌هاست و من هم یک کمی تاثیر دارم. استقلال برای پورحیدری پرافتخارترین مربی استقلال است اما متاسفانه برایش ارزش قائل نیستند. یک روز در ختم عبدالهی خواستم که بیاید کنار تیم، احترام تیم به موسفیدانش است و مجیدی آمد و هر وقت آماده باشد به میدان می‌رود اما اگر آماده نباشد بازیکن دیگری به میدان می‌رود. حاتمی افت محسوس داشت و سه بازی است مجیدی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

قلعه‌نویی در گفت: تیمی که بازی می‌کند و ایجاد موقعیت می‌کند مربی ناراحت نمی‌شود، زمانی یک مربی ناراحت است که ساختار دفاع و حمله‌اش اشکال داشته باشد اما وقتی توپ گل نمی‌شد، استرس داشتیم که نکند مثل بازی با سپاهان شود و بین دو نیمه بحث فنی نکردم و گفتم بروید گل دوم و سوم را بزنید. تیمی موفق است که در دفاع و حمله موفق باشد. اگر مساوی یا باخت بود همه صندلی‌های نشست خبری پر بود اما الحمدالله وفاداران به من در سالن حضور دارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر بمانید چند درصد استقلال را تغییر می‌دهید، گفت این بخش سوال حاشیه است و فردا و پس فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از یک تمرین قدرتی و سپس تا شنبه تعطیل می‌کنیم و برای برد العین به امارات می‌رویم، سر نخواستن من دعواست و معلوم نیست که من را بخواهند. در این مملکت 24 ساعته مارپله می‌شود و همه چیز عوض می‌شود و آن نیشی که باید به تو بزنند را می‌زنند. لیگ آسیا و مراحل حذفی را جلو برویم و بعد صحبت کنیم. اینجا همه چیز سر جایش نیست. من لیست خرید و فروشی نداده‌ام.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول