اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

در نشست خبری

متکی: به اصول مصوب ائتلاف پنج‌گانه پایبندم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما به اصول مصوب ائتلاف و تصمیم‌سازی بر اساس اتفاق آراء ‌و خروجی داشتن بر اساس نظرسنجی‌ها، پایبند هستیم.

متکی: به اصول مصوب ائتلاف پنج‌گانه پایبندم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور وزارت کشور، منوچهر متکی پس از ثبت‌نام در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری در کنفرانس خبری، اظهار داشت: ‌امیدوارم 24 خرداد حماسه بزرگ ملت ایران با مشارکت گسترده رقم بخورد و من آمدم که از ظرفیت دیپلماسی برای امنیت و رفاه ایرانیان بهره‌برداری کنم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نامزد نهایی ائتلاف اکثریت اصولگرایان کیست؟، گفت: زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در جلسه شب گذشته خروجی ائتلاف اصولگرایان تغییر کرده است، گفت: من در این جلسه حضور نداشتم.

متکی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور شما و آقای ابوترابی برای ثبت‌نام به معنای آغاز اختلاف در ائتلاف اصولگرایان نیست، توضیح داد: امروز آمده‌ام تا پیرامون امر خطیر انتخابات ریاست جمهوری با رسانه‌ها صحبت کنم و فکر می‌کنم پرداختن به این بحث، مهمترین ضرورت است.

وی درباره این سؤال که چه زمانی در مورد برکناری‌تان از وزارت خارجه توضیح خواهید داد؟، تصریح کرد: هر وقت من و آقای احمدی‌نژاد شهروند عادی در کشور شدیم، پاسخ خواهم داد.

متکی همچنین در رابطه با اینکه آیا درست است جامعه روحانیت از شما حمایت نکرده است؟، گفت: تصمیم‌سازی بر اساس اتفاق آراء و خروجی ائتلاف بر اساس نظرسنجی دو محور مهم اصلی ائتلاف بوده است و با توجه به این دو محور امروز برای ثبت نام به وزارت کشور آمده‌ام.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول