اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

با ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور

«رحیمی» با وکالت محمدزاده، کاندیدای ریاست‌جمهوری شد+زندگینامه

محمدجعفر محمد‌زاده، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به عنوان وکیل محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور را به لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود.

«رحیمی» با وکالت محمدزاده، کاندیدای ریاست‌جمهوری شد+زندگینامه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، محمدجعفر محمد‌زاده معاون مطبوعاتی و امور اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با وکالت از سوی رحیمی، معاون اول رئیس جمهور را به جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا شما کاندیدای دولت هستید؟، توضیح داد: مگر دولت کاندیدا دارد؟

وی همچنین گفت: به ستاد انتخابات کشور آمده است تا به وکالت از طرف رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

محمدرضا رحیمی در سال 1333 در شهر قروه در استان کردستان چشم به جهان گشود. وی دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاه خویش و تحصیلات دبیرستان را در شهر همدان و دزفول گذراند و سپس در سال 1351 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به تحصیل در رشته حقوق پرداخت.

 

رحیمی از آغاز انقلاب تاکنون مسئولیت‌های مختلفی را در قوای سه گانه بر عهده داشته و دارای دو فرزند است.

 

بخشدار مرکزی قروه، دادستان و بازپرس دادسراهای مختلف کردستان، فرماندار سنندج، عضو و رئیس شورای اسلامی شهر قروه، سرپرست بخشداری دهگلان،نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم و سوم و چهارم از حوزه قروه و سنندج و عضو هیئت رئیسه مجلس، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم، مشاور حقوقی رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام، استاندار کردستان، مشاور قضایی رئیس قوه قضاییه، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، رئیس دیوان محاسبات کشور، وکیل پایه یک دادگستری، معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور در کارنامه و سوابق اجرایی رحیمی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول