اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام نتایج سومین جشنواره استانی خبرگزاری فارس

خبرنگارانی از استان‌های فارس، سمنان، مازندران، قزوین، کردستان، اصفهان، خوزستان و قم در سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

اعلام نتایج سومین جشنواره استانی خبرگزاری فارس

به گزارش فارس، سومین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس که ویژه آثار فصل زمستان سال 1391 برگزار شد، صحنه رقابت بیش از 300 اثر از خبرنگاران استانی بود.

این جشنواره را اداره‌کل آموزش خبرگزاری، در هر فصل، با هدف افزایش رقابت تاثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی اخبار و شناسایی آثار و خبرنگاران برتر برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره پس از بررسی آثار در سه مرحله، اسامی برگزیدگان در رشته‌های خبر، گزارش و مصاحبه تفصیلی را اعلام کرد.

رشته خبر صحنه رقابت نزدیکی بین خبرنگاران بود و در نهایت نیز «سعید عبداللهی» از استان فارس توانست برای دومین بار رتبه دوم این رشته را از آن خود کند و «معصومه رشیدی» از سمنان هم سوم شد.

برگزیدگان خبر از راست: سعید عبداللهی از استان فارس و معصومه رشیدی از سمنان

در رشته مصاحبه تفصیلی، «الناز پاک‌نیا» از مازندران باز هم توانست رتبه برتر را در این رشته بدست آورد. پاک‌نیا در دو مرحله قبلی توانسته بود رتبه دوم را در رشته مصاحبه کسب کند.

«آسیه بهرامی» از قزوین و «کیوان قاسمی» از کردستان نیز در حالی که برای نخستین بار در جشنواره شرکت می‌کردند، توانستند به ترتیب رتبه های دوم و سوم رشته مصاحبه را بدست آورند.

برگزیدگان مصاحبه از راست: الناز پاک‌نیا از مازندران، آسیه بهرامی از قزوین و کیوان قاسمی از کردستان

گزارش نیز همچون خبر، رشته‌ای بود که به دلیل کثرت آثار، فضای رقابت شدیدی داشت و در نهایت، داوری این رشته با انتخاب «نفیسه راهداری» از اصفهان به عنوان نفر اول به پایان رسید.

«قاسم جم» از خوزستان رتبه دوم را کسب کرد و «ایمن‌السادات موسوی‌نژاد نائینی» از قم که در مرحله قبلی جشنواره توانسته بود عنوان نخست این رشته را به دست آورد، این بار به مقام سوم قناعت کرد.

برگزیدگان گزارش از راست: نفیسه راهداری از اصفهان، قاسم جم از خوزستان، ایمن‌السادات موسوی‌نژاد نائینی از قم

در دو مرحله قبلی نیز از میان بیش از 530 اثر دریافت شده توسط دبیرخانه این جشنواره، خبرنگارانی از خوزستان، قم، مازندران، اردبیل و فارس توانستند در بین نفرات برگزیده قرار گیرند.

این گزارش حاکی است چهارمین مرحله از جشنواره فصلی تولیدات دفاتر استانی خبرگزاری فارس، ویژه آثار فصل بهار خبرنگاران، با اضافه شدن دو رشته جدید برگزار می‌شود و خبرنگاران می‌توانند از ابتدای تیر ماه در پنج رشته خبر، گزارش، مصاحبه تفصیلی، عکاسی خبری و یادداشت در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول