اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اولویتم حضور در تیم‌های تبریزی است

دقیقی: احتمال جدایی‌ام از سایپا زیاد است/نمی‌دانم چرا در لیست تیم ملی جایی ندارم

مهاجم تیم فوتبال سایپا کرج گفت: هنوز تصمیمی در مورد فصل بعد نگرفته‌ام اما با توجه به شرایطی که دارم احتمال جدایی‌ام از سایپا زیاد است.

دقیقی: احتمال جدایی‌ام از سایپا زیاد است/نمی‌دانم چرا در لیست تیم ملی جایی ندارم

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد نفت در فصل گذشته گفت: سال اولی بود که در خدمت تیم سایپا قرار داشتم و باید خود را با شرایط جدید وفق می‌دادم. عملکردم خوب بود اما اعتقاد دارم که می‌توانستم بهتر باشم.

وی افزود: اعتقاد دارم سایپا باشگاهی کاملا فرهنگی و ورزشی است. مدیران این تیم شخصیت بسیار خوبی دارند البته کاستی‌هایی نیز وجود دارد به طور مثال اگر بودجه باشگاه بیشتر بود می‌توانستم تیم قوی‌تری را راهی مسابقات کنند. در این فصل به رتبه نهم رسیدیم و حتی می‌توانستیم بین 3 تیم بالایی جدول باشیم. در کل مدیرانی مثل آقای سبحانی در این تیم زحمت زیادی می‌کشند.

دقیقی در مورد اینکه قراردادش با سایپا به چه شکلی است عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکن 28 سال هستم مجبور بودم قرارداد 3 ساله ببندم اما طبق توافقی که با سایپا داشتم اختیارم دست خودم است و می‌توانم از تیم جدا شوم.

وی در مورد اینکه آیا با سایپایی‌ها توافقی داشته است خاطرنشان کرد: هنوز به صورت رسمی مذاکره نداشتیم و احتمال جدایی از این تیم زیاد است. البته یکی از اولویت های من سایپاست اما با توجه به شرایط تحصیلی و خانوادگی‌ام ممکن است فصل آینده تیم دیگری را انتخاب کنم.

دقیقی در مورد اینکه اعلام شده بود استقلالی‌ها خواهان او هستند گفت: به صورت قطعی نام نمی‌برم که با کدام تیم‌ها صحبت داشتم اما در حال حاضر استراحت می‌کنم و سپس به تیم آینده‌ام فکر خواهم کرد.

وی در مورد اینکه شرایط خانوادگی و تحصیلی‌اش چگونه است و آیا راحت تر است  که در تهران بازی کند؟ گفت: اولویت اولم با توجه به اینکه درسم را باید در تبریز دنبال کنم حضور در یکی از تیم‌های این شهر است البته اگر در تهران هم شرایط جور شود شاید بتوانم بازی کنم و شرایط تحصیلی‌ام را انتقال دهم.

مهاجم تیم سایپا در مورد اینکه قبلا در شهرداری تبریز بازی کرده و آیا از این مسئله و بازی در تیم های تبریزی راضی است عنوان کرد: قبلا در شهرداری تبریز بازی کردم و از شرایطم در این تیم راضی بودم. شهرداری امکانات بسیار خوبی داشت و سهرابی یکی از مدیران سالمی بود که با او کار کرده بودم. به شرافت سهرابی قسم می‌خورم و به نظر من باید رایی که در مورد شهرداری صادر شده بررسی شود. حیف است تیم‌هایی که امکانات کمی دارند به لیگ برتر بیایند و تیمی مثل شهرداری دارای امکانات است از این موضوع محروم شود.

وی تاکید کرد: کفاشیان یکی از مدیران اخلاقی فوتبال است و امیدوارم این مسئله را باز هم بررسی کند تا به نتیجه بهتری برسد.

دقیقی در پایان در مورد عدم دعوت به تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همه انسانها آرزویشان موفقیت تیم ملی است متاسفانه چند وقتی است که عملکرد من دیده نمی‌شود در لیست تیم ملی نام سه مهاجم را دیدم که شاید در سه فصل اخیر روی هم 25 تا 30 گل نزده باشند اما من در سه فصل اخیر 40 گل به ثمر رساندم. آخرین باری که برای تیم ملی به میدان رفتم گلزنی کردم اما باز هم در لیست بازیکنان دعوت شده قرار ندارم. کاری نمی‌شود کرد امیدوارم حق دادنی شود نه بر اساس سلیقه باز هم به عنوان یک ایرانی برای تیم ایرانی آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول