اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 30 سال از آغاز طرح

هتل شهر آمل آماده پذیرایی از مسافران شد

هتل شهرداری آمل پس از گذشت 30 از شروع طرح امروز آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان شهرستان آمل شد.

هتل شهر آمل آماده پذیرایی از مسافران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هتل شهرداری آمل ظهر امروز با سرمایه‌گذاری شرکت سهام عدالت شهرستان آمل با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، دبیرکل اتاق تعاون ایران، مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاون بانک توسعه تعاون و مسئولان استانی و شهرستانی آماده پذیرایی از میهمانان شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران در آیین افتتاح هتل شهر آمل با اشاره به اینکه ارزش‌های دفاع مقدس با رشادت‌های ایثارگران در روز سوم خرداد با فتح خرمشهر به دشمنان اثبات رسیده است، یادآور شد: رشادت‌های مردم آمل در روز حماسه ششم بهمن کمتر از فتح خرمشهر نیست.

سیدعیسی هاشمی‌حیدری با بیان اینکه شهر آمل جزو شهرهایی است که نام آن در وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار انقلاب به نیکی یاد شده است، افزود: امروزه زنجیره توسعه و آبادی این شهر به مشارکت و تعامل مدیران آن برمی‌گردد.

وی با تاکید براینکه این زنجیره باید همچنان با تعامل مدیران شهری با شهرداری ادامه داشته باشد، اظهار داشت: ساخت هتل با توجه به نیاز شهرستان آمل با 46 درصد صنعت استان از ملزومات محسوب می‌شود.

فرماندار آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه سال گذشته سال توسعه شهری، زیرساخت‌ها و فرهنگی شهر آمل بوده است، تصریح کرد: با سفر ریاست جمهوری اسلامی و هیئت دولت به استان مازندران قدم‌های مثبتی در این شهر برداشته شد که برای توسعه بعد اقتصادی، سیاسی و حماسه ششم بهمن اثرگذار است.

یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه با ویژه شدن شهرستان آمل مدیران شهرستان ارتقا درجه می‌گیرند، اذعان داشت: ساخت نخستین دانشگاه دولتی فناوری‌های نوین از قدم‌های مثبت دیگری است که با همکاری وزارت علوم و فناوری کشور موفق به دریافت مجوز ساخت آن برای این شهرستان شدیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان آمل با وجود واحدهای تولیدی و حضور تیم کاله به دسته یک والیبال کشور دارا بودن هتل برای این شهرستان الزامی بوده است، ابراز داشت: این هتل مکان مناسبی برای پذیرایی از مهمانان خارجی خواهد بود.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: با رایزنی مدیرکل تعاونی سهام عدالت مازندران قسمتی از هتل تبدیل به موزه حماسه ششم بهمن سال 60 می‌شود.

شهردار آمل نیز با اشاره به اینکه ساختمان هتل شهرداری آمل متعلق به دوره پهلوی اول است، یادآور شد: این هتل دارای 3 هزار و 400 متر عرصه و یک‌هزار و 860 مترمربع بنا است.

احمد امیرسلیمانی با اعلام اینکه این هتل در سال 60 به سپاه واگذار و دوباره در سال‌های بعد به شهرداری آمل بازگردانده شد، افزود: شهرداری آمل در سال 90، عملیات آماده سازی و بهسازی ساختمان آن را انجام داد، اما دو سال برای واگذاری آن با گروه‌های مختلف زمان صرف شد.

وی یادآور شد: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت آمل در سال‌جاری آمادگی خود را برای اجاره کردن این ساختمان اعلام کرد و ما نیز به شرط افتتاح آن در سوم خرداد مجموعه را به مدت 12 سال به این شرکت واگذار کردیم.

شهردار آمل با تاکید بر اینکه این شرکت قریب به 700 میلیون تومان برای تجهیز این هتل هزینه کرده است ابراز امیدواری کرد این هتل به یکی از هتل‌های زیبا و پررونق مازندران تبدیل شود.

انتهای‌پیام/86011/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول