اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل

امور مربوط به وزارت خارجه در اردبیل انجام می‌شود

مدیر‌کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: با آغاز به کار فعالیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل فعالیت‌های مربوط به این وزارت در مرکز اردبیل انجام می‌شود.

امور مربوط به وزارت خارجه در اردبیل انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسد‌الله علی‌اکبری مجد امروز در بازدید از این دفتر اظهار داشت: فعالیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل گامی در راستای تسهیل امور شهروندان بود که بنا به درخواست خود مردم استان این دفتر را در اردبیل راه‌اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال پیگیری‌های مستمر مسئولان استان اردبیل، نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل تاسیس شده و آغاز به کار کرده است.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل یادآور شد: با آغاز فعالیت این نمایندگی بسیاری از امور مربوط به وزارت امور خارجه در داخل استان انجام شده و نیاز به سفرهای کاری متقاضیان به مرکز کشور و استان آذربایجان شرقی منتفی می‌شود.

علی‌اکبری مجد یادآور شد: با آغاز به کار این دفتر، مسئولان استان با مقامات شهرهای مرزی جمهوری آذربایجان در خصوص مسائل و علایق مختلف طرفین مانند امور گمرکی، مرزبانی، پایانه‌ها، امور مربوط به برپایی نمایشگاه، فعال کردن بازارچه‌های مشترک مرزی و نیز استفاده بیشتر از پتانسیل‌های استان اردبیل در حوزه‌های گردشگری، توریسم درمانی، پیگیری مشکلات اتباع ایرانی، ویزای اتباع خارجی در مرز با ایجاد شعبه و دیگر موارد بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

این مسئول گفت: علاوه بر این نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل سرویس‌های دیگری نظیر دعوت از سفرای کشورهای خارجی به استان برای آشنایی آنان با قابلیت‌های مختلف اردبیل، تایید مدارک دانشجویان در خارج از کشور، پیگیری هرگونه مشکلات احتمالی اتباع ایرانی در خارج و ... را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: هم‌اکنون نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل به نشانی خیابان امام خمینی(ره) خیابان دادگستری، روبروی استانداری دایر است و با مسئولیت بهروز زارع میرزایی در حال فعالیت می‌باشد.

انتهای پیام/62004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول