اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 7 هزار زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 7 هزار نفر از عاشقان امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام، عازم تهران می‌شوند.

اعزام 7 هزار زائر چهارمحال و بختیاری به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی ظهر امروز در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، عاشقان بنیانگذار کبیر انقلاب برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب و ولایت عازم مرقد حضرت امام خمینی(ره) می‌شوند.

وی افزود: در سالگرد امام خمینی(ره)، عهد می‌بندیم که در راه تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

عباسی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته افزون بر 7 هزار نفر از عاشقان امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام، عازم تهران می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان و نواحی مقاومت بسیج در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال ملکوتی معمار انقلاب، تلاش می‌کنند.

وی افزود: ثبت‌نام زایران در رده‌های مقاومت بسیج نیز انجام می‌شود و معاونت آماد و پشتیبانی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) برای اسکان و تغذیه زایران در حرم ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، برنامه‌های لازم را تدارک دیده است.

عباسی در ادامه بزرگ‌ترین حماسه سیاسی را شرکت پرشور و فعال در انتخابات 24 خرداد عنوان کرد و گفت: در این انتخابات نیز دشمن ناکام خواهد ماند.

این مسئول به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: کشورهایی که با اسلام و انقلاب مخالف هستند، نمی‌خواهند رشد و پیشرفت بسیج را مشاهده کنند.

وی تأکید کرد: این در حالیست که هرچه از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد، مردم و آزادیخواهان جهان به اسلام و آرمان‌های والای آن اعتقاد بهتری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول