اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در قزوین:

روستاها به خانه سالمندان تبدیل شده است/ از جوانان برای اداره کشور استفاده می‌کنم

محسن رضایی گفت: با بکارگیری از استعدادهای جوانان کشورم کویرهای ایران را به بهشت تبدیل می‌کنم تا به همه مسئولان دولتی نشان ‌‌دهم که آنان فرشتگان نجات مشکلات کشورند.

روستاها به خانه سالمندان تبدیل شده است/ از جوانان برای اداره کشور استفاده می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی ظهر امروز در بین مردم قزوین در سالن شهید بابایی اظهار داشت: از بین جوانان باغیرت، توانمند و با استعداد ایرانی یک خیزش بلند در کشور ایجاد می‌کنم و به همه مسئولان کشوری نشان می‌دهم که آنان فرشتگان نجات مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورند.

وی با بیان اینکه در کشور جوانان فرهیخته، تحصیلکرده و با استعداد بسیاری وجود دارد، ابراز داشت: بنده در دولتم با بکارگیری توانایی‌ها و استعدادهای آنان مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را برطرف می‌کنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان دولتی حضور جوانان را در کشور نادیده گرفتند، بیان کرد: امروز جوانان، قهرمانان گمنام این کشورند و بنده در دولتم برای اینکه این قهرمانان را شناسایی کنم و پرورش دهم به آنان بهای ویژه‌ای می‌دهم.

رضایی با بیان اینکه در دولتش فقط با استفاده از توانایی و استعداد جوانان ایرانی، کویرهای کشورم را به بهشت تبدیل می‌کند، اظهار داشت: هرچه از من می‌گیرید بگیرد ولی فقط جوانان را برای برطرف کردن مشکلات کشور به من بدهید تا اثبات کنم که چگونه کشور را اداره می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از جوانان 18 ساله در 8 سال دفاع مقدس فرمانده جنگ بودند و توانستند موفقیت‌های بزرگی را در جنگ تحمیلی در مبارزه با دشمنان کسب کنند، اذعان داشت: در بین نامزدهای ریاست‌ جمهوری جوانانی با سن‌های 18 و 19 ساله برای اداره کشور کاندید شده بودند که متاسفانه هیچ کس آنان را حساب نکرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ادامه داد: متاسفانه مدام در جامعه از مدل مو و لباس جوانان ایرانی ایراد می‌گیرند ولی بنده از استعدادهای این جوانان که به آینده امید ندارند برای اداره کشور در دولتم استفاده می‌کنم تا نشان دهم که آنان چه توانایی‌هایی دارند.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌ های اصلی انقلاب و کشور هستند، عنوان کرد: با بکارگیری از ظرفیت‌ آنان می‌توان هر مشکلی که در کشور وجود دارد برطرف کرد.

رضایی با اشاره به اینکه در کشور جوانان نخبه در هر عرصه‌ای از جمله صنعتگر، هنرمند و کشاورز وجود دارد، ابراز داشت: بنده در دولت در وجود آنان با ایجاد انگیزه جدید یک خیزش بلند ایجاد می‌کنم تا کشورم را از فقر، بیکاری، گرانی و عقب‌ماندگی نجات دهم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بنده به این دلیل کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدم که مردم وطنم را از مشکلات اقتصادی نجات دهم و مطمئنم با برنامه‌ای که تدوین کرده‌ام این کار را انجام می‌دهم.

وی اذعان داشت: انجام کارهای بزرگ، پیروزی بزرگ و یک موفقیت فتح‌المبین دیگری در راه است و مطمئن باشید با رئیس جمهور شدنم به همگان نشان می‌دهم که اداره اقتصاد، صنعت، کشاورزی و ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه و علم چگونه در کشور برقرار می‌شود.

روستاها به خانه سالمندان تبدیل شده است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه افراد بالای 40 سال در روستاهای استان قزوین کشاورزی می‌کنند، بیان کرد: اکنون روستاهای این استان به دلیل حضور پیرمردان و میانسالان به خانه سالمندان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: مسئولان دولتی امکاناتی از جمله برق، جاده و مدرسه در این روستاها فراهم کرده‌اند ولی به دلیل عدم اشتغال‌زایی در این روستاها جوانان از این مکان مهاجرت کردند و بیشتر پیرمردان کشاورزی می‌کنند که این وضعیت خوبی نیست.

این مسئول عدم وجود کشاورزی را از مهمترین دغدغه و مشکلات کشاورزان عنوان و بیان کرد: زمانی کشاورزان بهترین درآمد را داشتند ولی مسئولان دولتی به دلیل بکارگیری شیوه‌های غلط در اداره کشور اکنون کشاورزان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده‌اند که بنده در دولتم این مشکلات را برطرف می‌کنم.

انتهای پیام/77009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول