اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

ترکان در گفت‌وگو با فارس:

نتیجه ائتلاف روحانی و عارف تا فردا اعلام می‌شود

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت که نتیجه رایزنی‌ها برای ائتلاف این کاندیدا با محمدرضا عارف تا فردا اعلام می‌شود.

نتیجه ائتلاف روحانی و عارف تا فردا اعلام می‌شود

اکبر ترکان قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی در حاشیه همایش روز گذشته حامیان این کاندیدا در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص ائتلاف نامزدهای وابسته به جریان اصلاحات به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که گروهی برای ایجاد ائتلاف بین آقایان روحانی و عارف در حال رایزنی هستند.

وی افزود: ما در حال گفت‌وگو هستیم و بزرگانی نیز در تلاش هستند تا این ائتلاف صورت بگیرد ولی نتایج آن تا فردا معلوم می‌شود.

رضا رشیدپور مجری همایش انتخاباتی روحانی نیز در آغاز این گردهمایی در واکنش به شعار «عارف-روحانی ائتلاف ائتلاف» مدعی شده بود که روحانی در سخنانش خبرهای خوشی را اعلام خواهد کرد اما این کاندیدا هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی همچنین در واکنش به ادعای اعضای ستاد انتخاباتی عارف که روحانی را نامزد اصلاح طلبان نمی‌دانند، گفت: روابط ما خوب است و با هم رفیق هستیم و در حال گفت‌وگوییم اما ایجاد ائتلاف نیازمند اقناع هواداران دو کاندیداست.

ترکان در پایان تصریح کرد: هم آقای روحانی هم آقای عارف دوستدارانی دارند و هر تصمیم برای ائتلاف باید به گونه‌ای باشد که آنها را قانع کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول