اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ستاد حامیان روحانی در قزوین عنوان شد

نظر مثبت علیخانی درباره مناظره‌های 8 نفره صدا و سیما

نماینده قزوین در مجلس هشتم گفت: مناظره‌های هشت کاندید انتخاباتی ریاست‌ جمهوری در صدا و سیما به صورت مطلوب پخش شد.

نظر مثبت علیخانی درباره مناظره‌های 8 نفره صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی در همایش ستاد حامیان روحانی که در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری هستیم، اظهار داشت: حامیان حجت‌الاسلام روحانی با تبلیغ کردن ویژگی‌های شخصیتی ایشان بین مردم تلاش می‌کنند تا آنان به این نامزد انتخاباتی رای دهند تا دیگر تاریخ هشت سال گذشته تکرار نشود.

نماینده قزوین در مجلس هشتم با اشاره به اینکه مناظره‌های هشت کاندید انتخاباتی ریاست‌ جمهوری در صدا و سیما به صورت مطلوب پخش شد، اذعان داشت: در این مناظره کاندیداهای اصولگرا از اصلاح‌طلبان در عدم مدیریت دولت فعلی و وضعیت نابسامانی اقتصادی کشور سبقت گرفتند در حالی که این دولت را آنان به وجود آوردند.

علیخانی ابراز داشت: امیدوارم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری مردم هوشیار باشند.

بنده نخستین فردی بودم که به دولت فعلی اعتراض کردم

علیخانی اظهار داشت: بنده نخستین فردی بودم که در مجلس هفتم و هشتم به دولت فعلی اعتراض کردم و اکنون هم می‌بینیم این اعتراض من بی‌دلیل نبوده چراکه کشور به فقر و نابسامانی دچار شده است.

وی از کناره‌گیری عارف به نفع حسن روحانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: هاشمی‌ رفسنجانی و خاتمی نیز از اقدام وی تجلیل کردند.

وی اذعان داشت: بنده با آقایان حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی، محمد علیخانی و حجت‌الاسلام تاکندی از اسحاق جهانگیری در مراسم حامیان روحانی در قزوین دعوت کردیم تا در این استان حضور یابد و با گفتن ویژگی‌های این نامزد بین مردم، آنان بیشتر با وی آشنا شوند.

حامیان حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این مراسم شعارهایی مانند «ایرانی یک کلام، روحانی والسلام»، «سلام بر روحانی، درود بر خاتمی»، «روحانی حمایتت می‌کنیم»، «صلی علی محمد یار روحانی آمد» و «سلام بر هاشمی، درود بر روحانی» سر دادند و حمایت خودشان را از این نامزد اعلام کردند.

در همایش ستاد حامیان روحانی طرفداران این نامزد با بستن مچ‌بند بنفش رنگ و با شعار دادن از حجت‌الاسلام حسن روحانی اعلام حمایت کردند.

انتهای پیام/77009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول